مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

تعاونی‌های استان یزد جهاد اقتصادی را به بهترین نحو اجرا کرده‌اند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تعاونی‌های یزد از موفق‌ترین تعاونی‌های سطح کشور هستند و جهاد اقتصادی را به بهترین نحو اجرا کرده اند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدحسین ریاحی در سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان یزد اظهار داشت: در دنیای امروز مشارکت مردمی یکی از راه‌های رسیدن به پیشرفت و توسعه است که این مهم از سوی همه محافل علمی کشورهای جهان مورد قبول است.

 
وی بیان کرد: مدل تعاون به عنوان احیاگر ارزش‌های مبتنی بر همبستگی، مشارکت، اتحاد،‌ مسئولیت پذیری اجتماعی مطرح است و لازم است در استان یزد نیز این مدل به بهترین نحو اجرایی شود.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: باور جایگاه و نقش واقعی تعاونی ها در توسعه اقتصادی، با  ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی، ضمن کاستن از حجم بالای مسئولیت های دولت و تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی، زمینه وروده ایده پردازان، نخبگان و صاحب‌نظران و سرمایه گذاران به عرصه اقتصاد و توسعه اشتغال را فراهم کرده است.
 
ریاحی خاطرنشان کرد همجواری تجربه، تخصص و جوانگرایی در این حوزه به طور قطع موفقیت‌های بزرگی را رقم خواهد زد همچنانکه تاکنون این اتفاق محقق شده است.
 
وی تصریح کرد: تعاونی‌ها و فعالان این حوزه با نقش آفرینی در تولید، جذب سرمایه گذاری و اشتغال می توانند جهاد اقتصادی را به بهترین شکل اجرا کرده و در آینده نیز با همبستگی و تعامل بیشتر با یکدیگر، بهتر و سربلندتر در انی حوزه نقش‌آفرینی کنند.
 
ریاحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرآیند انتخاب تعاونی‌های برتر در استان یزد بیان کرد: با انتشار فراخوان، ۶۰۹ تعاونی در سامانه ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کردند که ۲۴ تعاونی در گرایش‌های مختلف به عنوان تعاونی برتر انتخاب شدند و هفت تعاونی با توجه به ارزیابی‌های انجام شده، به عنوان تعاونی‌های برتر ملی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..