دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان یزد:

۸ اثر به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد راه یافت

دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان یزد از راه‌یابی هشت اثر به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا ابوالحسنی در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد با اشاره به بازبینی آثار شرکت داده شده در این دوره از جشنواره تئاتر استانی اظهار داشت: با انتخاب محمد محمدسیفی، سعید شهریار و سید حسین پیغمبری از بین ۱۱ اثر بازبینی شده، هشت اثر به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد راه یافتند.

 
وی گفت: نمایش های این دوره با عناوین «آدم‌ها گوشت گرگ نمی‌خورند»، «بیدارم کن آذر»، «دور از دسترس اطفال نگهداری شود»، «زدگی»، «سال اسپاگتی»، «ساعت صفر»، «شرایط» و «یوزارون» در این جشنواره شرکت کرده اند.
 
ابوالحسنی خاطرنشان کرد: از میان هشت اثر راه یافته به جشنواره، آثار برتر با داوری کوروش نریمانی، ناصر حسینی مهر و تقی احتیاط انتخاب خواهند شد.
 
دبیراجرایی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان یزد خاطرنشان کرد: نشست نقد و بررسی هر اثر نیز بعد از پایان هر اجرا برگزار خواهد شد.
 
ابوالحسنی همچنین یادآور شد: زمان آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره ١٦ شهریورماه است که این مراسم از ساعت ٢٠ در تالار فرهنگ اداره ارشاد یزد برگزار خواهد شد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..