جانشین سپاه الغدیر خبر داد؛

برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در یزد

جانشین سپاه الغدیر یزد با اشاره به اهمیت نمایش اعلام آمادگی برای پیشگیری از نفوذ دشمنان،‌گفت:‌ «رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج و سپاهیان حضرت محمد رسول الله 2» همزمان با سراسر کشور در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز،سرهنگ«رضا پورشمسی» در نشست خبری رزمایش سراسرس بسیج،‌ با بیان این‌که مسائل فرهنگی، توجه به بحث ماه محرم و اطمینان بخشیدن به مردم در مورد آمادگی بسیج برای تأمین امنیت پایدار در سطح شهر و استان رویکرد جدی این رزمایش است،‌اظهار کرد:‌ حضور در برنامه‌های عام المنفعه یکی دیگر از محوری ترین برنامه های این رزمایش است.

 
وی افزود: عنوان این رزمایش «رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج و سپاهیان حضرت محمد رسول الله ۲» تعیین شده است.
 
جانشین سپاه الغدیر استان یزد حضور ۲۰ گردان بیت المقدس و دو هزار نفر تحت گروه‌های جهادی را از جمله ویژگی‌های این رزمایش سراسری در استان یزد دانست و بیان کرد:‌ رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریورماه همزمان با سراسر کشور در نواحی مختلف بسیج استان یزد برگزار می‌شود.
 
پورشمسی امیدآفرینی،‌ روحیه بخشی و انسجام درونی را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد و ادامه داد: نمایش اعلام آمادگی نقش مهمی در پیشگیری از نفوذ و اجرای توطئه‌های شوم دشمن ایفا می‌کند.
 
وی در پایان سخنان خود با اشاره به دستاوردهای نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد:‌ انقلاب اسلامی برای برقراری امنیت پایدار مدل خاصی خلق کرده که الان این مدل به مدلی جهانی در بحث تأمین امنیت پایدار تبدیل شده است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..