با وعده‌ی نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه استان؛

مشکلات سالن چند منظوره نیمه تمام هلال‌احمر ابرکوه پیگیری می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های ابرکوه، خاتم، مهریز، بافق و بهاباد در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از مجموعه هلال احمر شهرستان ابرکوه، در مورد طرح‌های نیمه تمام این دستگاه قول پیگیری داد.

به گزارش یزدی نیوز«محمد‌رضا صباغیان» ضمن بازدید از مجموعه اداری، امدادی و طرح‌های نیمه‌تمام سالن چند منظوره جمعیت هلال احمر این شهرستان بازدید و قول پیگیری حل مشکلات موجود از جمله تکمیل طرح نیمه‌تمام سالن چند منظوره، از فعالیت‌های امدادی، بشردوستانه و عام المنفعه اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه تقدیر کرد . 

 
این نماینده مجلس همچنین آمادگی خود را در جهت جذب خیرین، اصناف و  استفاده از توان مالی آنان در راستای اهداف جمعیت هلال‌احمر و اعتلای نام آن، اعلام کرد.
 
صباغیان در جریان این بازدید اظهار کرد: هلال‌احمر را خانه خود می‌دانیم و در جهت رفع مشکلات و پیشرفت آن از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهیم کرد و همواره در کنار هلال احمر خواهیم بود . 
 
وی با بیان این که جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی مردمی می‌تواند نقش مؤثری در آگاهی و اشاعه فرهنگ خود‌امدادی و نوع‌دوستی در جامعه ایفا کند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر امروز در کشور به عنوان یک سازمان پیشتاز در مباحث امدادی مطرح است . 
 
نماینده مردم شهرستان‌های ابرکوه، خاتم، مهریز، بافق و بهاباد در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمعیت هلال احمر ابرکوه در پایان نیز با تشکر از خدمات هلال احمر در حوادث و بحران‌ها، گفت: مسئولان باید همیشه برای خدمت‌رسانی به مردم آماده باشند . 
 
گفتنی است؛ «خلیل اکرمی» رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده در شهرستان ارائه کرد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..