مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد؛

رونمایی کتاب قوانین و مقررات استنادی و کاربردی صنعت برق در یزد

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با بیان این‌که نگاه تخصصی و حقوقی به مسائل اداری، تنش‌های کاری را می‌کاهد، گفت: کتاب مجموعه قوانین و مقررات استنادی و کاربردی در صنعت برق تهیه و منتشر شده است.

به گزارش یزدی نیوز فریده بهداد با اشاره به تدوین کتاب مجموعه قوانین و مقررات استنادی و کاربردی در صنعت برق، اظهار کرد: این کتاب شامل پنج بخش قوانین، آیین نامه‌ها، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و تصویب نامه‌ها با موضوع مختلف حوادث، برق گرفتگی، جرائم، خسارت‌ها، سرقت، دیات، دخالت‌‌های غیر قانونی در انشعابات و استفاده‌های غیر مجاز، شکایات استخدامی است .

 
وی افزود: کتاب مذکور به قلم سعید حسنی، مدیر دفتر حقوقی این شرکت برای رفع مشکلات قانونی در محیط های کاری شرکت‌های توزیع برق  و ارتقای سطح توانمندی مدیران و کارشناسان آن تدوین شده است .
 
مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به این‌که نگاه تخصصی و حقوقی به مسائل اداری، تنش‌های در محیط کار در تعامل با مردم را می‌کاهد، گفت: پرداختن به مسائل جزیی در این کتاب باعث شده تا خواننده قادر شود از وقوع بسیاری از حوادث پیشگیری کرده و  در مراجعه به مراجع قضایی از اتلاف وقت و پرداخت هزینه‌های گزاف جلوگیری نماید .
 
بهداد تصریح کرد: مطالب کتاب ضمن ارتباط مستقیم با موضوع های مرتبط با صنعت برق در سازمان‌های دیگر نظیر سازمان راه و شهرسازی، شهرداری، استانداری کاربرد دارد .
 
وی در ابراز امیدواری کرد: با تدوین قوانین و مقررات حقوقی صنعت برق ،گام موثری در حفظ حقوق و تکالیف مردم و مسئولین و جلوگیری تضییع در حقوق ذینفعان برداشته شود .
 
گفتنی است؛ کتاب صنعت برق در آینه آرای هیات عمومی دیوان ، پیش تر به کوشش دفتر تحقیقات و به نویسندگی سعید حسنی به چاپ رسیده است.
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..