جشنواره تابستانه فرصتی برای معرفی بافق به مردم ایران

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: جشنواره تابستانه فرصتی فراهم کرد تا بافق به خوبی به مردم استان یزد و حتی ایران شناخته شود.

به گزارش یزدی نیوز«مصطفی فاطمی» در حاشیه بازدید از سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی گفت : بافق علی‌رغم پتانسیل خوبی که در حوزه گردشگری داشت به عنوان یک مقصد گردشگری به خوبی شناخته نشده بود اما از دو سال پیش تاکنون، روند بهتری داشته است و با وجود کمپ‌ها و برنامه‌هایی که در حوزه گردشگری برگزار می‌شد، بافق برای مردم شناخته شد. 

 
وی در خصوص سمپوزیوم ساخت مجسمه های شنی بیان کرد: ساخت مجسمه های شنی که بیشتر مخصوص ساحل است، اکنون در کویر برگزار شده و اهتمامی که شهرداری بافق در برگزاری این جشنواره برای سه سال پیاپی دارد سبب شناخته شدن آن در بین جشنواره‌های کشوری شده است. 
 
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: جشنواره تابستانه فرصتی فراهم کرد تا بافق به خوبی به مردم استان یزد و حتی ایران شناخته شود و قطعا برگزاری چنین رویدادهایی سبب دیده شدن سایر پتانسیل‌های شهر و رشد گردشگری خواهد بود. 
 
وی ادامه داد‌: برگزاری این رویدادها در کنار سایر جاذبه‌های گردشگری سبب شده  بافق به محور گردشگری در استان تبدیل شود. 
 
فاطمی تصریح کرد : اولین محور گردشگری استان، شهر یزد است و  بافق در کنار  محور چک چک، خرانق و میبد به عنوان دومین محور گردشگری استان قرار گرفته است.
 
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..