مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد

اکران همزمان فیلم‌های جشنواره‌های بین‌المللی تهران در یزد

استان یزد دارای 18سالن سینما است که 9 سالن در شهر یزد، دو سالن در میبد، دو سالن در اردکان و یک سالن در هر کدام از شهرستان‌های مهریز، تفت و ابرکوه، اشکذر و بافق وجود دارد.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اکران همزمان فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند تهران در یزد خبر داد.

 مجید جوادیان زاده افزود : استان یزد دارای ۱۸سالن سینما است که ۹ سالن در شهر یزد، دو سالن در میبد، دو سالن در اردکان و یک سالن در هر کدام از شهرستان‌های مهریز، تفت و ابرکوه، اشکذر و بافق وجود دارد.
 وی افزود : سیزدهمین جشنواره فیلم رضوی امسال در یزد از ۲۷ لغایت ۳۰ آبان در یزد برگزار می‌شود که تاکنون ۳۲۳ اثر ثبت شده در این جشنواره، ۳۱۴ اثر به دبیرخانه ارسال شده است و تعداد آثار ارسالی در حال افزایش است.
جوادیان‌زاده برگزاری همزمان جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و اکران فیلم‌های این جشنواره در یزد، برگزاری همزمان و اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در یزد، اکران همزمان فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند تهران در یزد و برگزاری همزمان سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان را از جمله رویدادهای سینمایی تا پایان سال برشمرد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..