تاپایان سال

بهره برداری از خوابگاه دانشجویان متاهل دانشگاه یزد

مدیر دفتر طرح های عمرانی دانشگاه یزد : خوابگاه دانشجویان متأهلان دانشگاه یزد با مساحتی بیش از ۲۰۰۰ مترمربع زیربنا تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش یزدی نیوزدکتر سید منصور بیدکی گفت: این خوابگاه دارای ۲هزارو۶۷۳ متر مربع زیربنا بوده و در ۴ طبقه در دانشگاه یزد در حال احداث است.

 
وی افزود: برآورد اولیه هزینه خوابگاه حدود ۳ میلیارد تومان بوده است که با توجه به افزایش قیمتها در حال حاضر بالغ بر ۴ میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت.
 
دکتر بیدکی اشاره کرد : بخشی از هزینه ساخت خوابگاه مذکور از سوی بانوی نیکوکار یزدی و بخشی ازسوی دانشگاه تأمین می شود.
 
مدیر دفتر طرح های عمرانی دانشگاه یزد با اشاره به دغدغه مجموعه مدیریت دانشگاه در خصوص اسکان دانشجویان به ویژه دانشجویان متأهل از احداث ۸ ساختمان مشابه خوابگاه متأهلان خبر داد و گفت: دانشگاه یزد ساخت ۸ ساختمان مشابه ساختمان در حال احداث را در دستور کار دارد که امیدواریم امکان ساخت و ساز آن فراهم شود و مشکل اسکان دانشجویان متاهل خصوصا در مقاطع تحصیلات تکمیلی را مرتفع شود.
 
وی در خصوص زمان بهره برداری از این خوابگاه افزود: چنانچه بودجه این خوابگاه تأمین شود و از حیث تأمین مالی مشکلی وجود نداشته باشد این ساختمان تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..