امام جمعه یزد:

حرکت جهادی باید در همه ابعاد اقتصادی و فرهنگی کشور مشاهده شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: راه نجات کشور ما حرکت و مدیریت جهادی است و حرکت جهادی باید در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... در کشور مشاهده شود.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه یزد با اشاره به پرسش نمایندگان از رئیس جمهور در مجلس اظهار داشت: این اقدام بسیار شایسته و از نشانه های حکومت مردم سالاری دینی بود.

 
وی بیان کرد: در هیچ کشوری به این شکل عمل نمی‌شود که رئیس جمهور به سئوال‌ها پاسخ دهد و مجلس شورای اسلامی نیز با احترام کامل این کار را انجام داد.
 
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: زمانی که ایمان در کارهای انسان‌ها قرار گیرد، بدون شک به سمت دشمن نمی‌رود، گران‌فروشی نمی‌کند، به فکر مردم است و به فکر احتکار نمی‌افتد زیرا می‌داند که این اقدامات مردم را با مشکلات جدی مواجه می‌کند.
 
ناصری با تاکید بر لزوم مدیریت جهادی در این برهه حساس در کشور عنوان کرد: حرکت جهادی و انقلابی در همه جهات باید در کشور مشاهده شود و رئیس جمهور می‌تواند به وزرای خود دستور دهند تا در جهات مختلف در کشور جدی باشند و بدون تردید در این سال‌ها در هر عرصه‌ای که جدی عمل کردیم، پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم.
 
امام جمعه یزد افزود: باید در تحریم‌ها از مردم کمک گرفت زیرا لازم است نوآوری و جهاد از سوی مردم وجود داشته باشد تا بتوانیم از شرایط سخت فعلی عبور کنیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دین و اخلاق باید در جامعه تقویت شود، تصریح کرد: اگر دین‌مداری و اخلاق‌مداری در بین مردم و مسئولان وجود داشته باشد، بسیاری از اتفاقاتی که امروز شاهد آن هستیم از جمله احتکار، گران فروشی، اخلال در سیستم اقتصادی کشور و … اتفاق نمی افتاد.
 
ناصری خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلاتی که امروز گریبان جامعه را گرفته و مردم را در رنج قرار داده، به خاطر کمرنگ شدن اخلاق، عقاید و باورهای دینی است.
 
امام جمعه یزد تاکید کرد: شیعه واقعی راه معصومین (ع) را ادامه می دهد و بدون شک ایستادگی و پایداری در مسیر حق و مبارزه با ظلم و ستم، سیره ائمه اطهار (ع) است.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..