مقبره پیر قصه‌گوی ایران اوائل سال آینده رونمایی می‌شود

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر اعلام کرد: تکمیل طرح مقبره «مهدی آذر یزدی» پدر داستان‌نویسی ایران به سال بعد موکول شده است و اوائل سال آینده رونمایی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«الهه جورابی» ، با بیان این که طرح ساماندهی و ایجاد مقبره پدر ادبیات داستان‌نویسی ایران تا اوائل سال آینده به اتمام می‌رسد، علت تعویق آن از پایان امسال به ابتدای سال آینده را انجام توافقات لازم با ادارات اوقاف و میراث فرهنگی و انجام طراحی‌های لازم برای اجرای طرح عنوان کرد.

 
به گفته وی، بنا به مصوبه شهرداری قرار است طرحی شایسته و شکیل برای ساماندهی آرامگاه این نویسنده شهیر استان و کشورمان اجرایی شود.
 
جورابی از خرید ۱۲ دستگاه اتوبوس شهری جدید برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: این اتوبوس‌‌ها به زودی این این ناوگان تزریق و در معابر شهر فعال خواهند شد . 
 
وی با اشاره به اجرای خطوط بی.آر.تی شهر یزد در آینده نزدیک، تصریح کرد: هر چند راه‌اندازی این خطوط به عنوان راهکاری مناسب در راستای مدیریت و کاهش ترافیک شهر در نظر گرفته شده اما استفاده از دوچرخه و تامین‌ زیرساخت‌های این پاکرو در جهت این هدف در اولویت است.
 
عضو هیات رئیسه شورای شهر یزد در پایان نیز وعده آسفالت خیابان‌های اصلی شهر و بهره‌برداری از تقاطع‌های غیرهمسطح نیمه تمام شهر تا اوایل مهرماه سال‌جاری را داد.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..