معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران:

ولایتمداری و مدیریت جهادی توطئه‌های استکبار را شکست می‌دهد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمن که در طول ۴۰ سال گریبانگیر ملت ایران بوده است،‌ گفت: ولایتمداری و مدیریت جهادی راه شکست این توطئه ها است.

به گزارش یزدی نیوزسردار محمدرضا نقدی در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد روضه محمدیه اظهار داشت: کشور اکنون درگیر مشکلات بسیاری است که اغلب آنها منشأ اقتصادی دارد اما عده ای می خواهند از این مشکلات علیه نظام و انقلاب استفاده کنند.

 
وی بیان کرد: این مشکلات نشأت گرفته از بی‌تفاوتی افرادی است که در مسند و مسئولیت قرار گرفتند و بی تفاوتی آنها به انقلاب و اهداف والای آن و اهداف امام خمینی (ره) بوده است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز مردم باید این توطئه ها را بشناسند و در برابر آن هوشیار باشند، افزود: ولایتمداری راهکار برون رفت از این مشکلات است.
 
نقدی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی که در طول ۴۰ سال گریبانگیر ملت ایران بوده است، خاطرنشان کرد: امروز باید با تکیه بر  دین، استفاده از ظرفیت های داخلی، همدلی، ولایتمداری و مدیریت جهادی بر این توطئه ها فائق آییم.
 
وی تصریح کرد: مردم امروز باید بیش از پیش وحدت را در میان خود تقویت کنند و وحدت آنها باید حول محور ولایت فقیه باشد تا به کشور آسیبی وارد نشود.
 
نقدی عنوان کرد: امروز دشمنان برای اینکه به اهداف خود دست پیدا کنند، بر این موضوع تاکید و پافشاری دارند که نظام اسلامی ایران توانایی اداره جامعه را ندارد در حالی که می‌دانند اینگونه نیست و انقلاب، ثمرات بسیاری در اقصی نقاط کشور اسلامی داشته است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت هفته دولت و تبریک این هفته به مسئولان خدمتگزار اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای خدمتگزاری صادقانه بودند و دولتمردان باید از ساده زیستی و دلسوزی آنها برای مردم درس بگیرند.
 
 در این مراسم که در مسجد حظیره (روضه محمدیه)، پایگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، جمعی از مسئولان استان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..