سرپرست فرمانداری یزد:

کلانتری منطقه حاشیه‌نشین حسن آباد به زودی احداث می‌شود

فرمانداری یزد از پیگیری برای احداث کلانتری در منطقه حاشیه نشین حسن آباد خبر داد و گفت: به زودی کار احداث این کلانتری آغاز می شود.

به گزارش یزدی نیوزعباس حیدری در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان یزد به مناسبت هفته دولت ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در یزد اظهار داشت: قاطبه تلاشگران نیروی انتظامی انسانهایی دلسوز و سالم هستند که به دلیل حساسیت شغلی و عینی بودن رشادتهای آنها در برقراری و حفظ نظم و امنیت و جلوگیری از اخلال در جامعه، نزد شهروندان نیز از جایگاه و احترام خاصی برخوردار هستند.

 
وی با تاکید براینکه متولی امنیت مردم وزارت کشور است، افزود: وزیرکشور، ریاست شورای امنیت کشور و استانداران و فرمانداران ریاست شورای تامین استانها و شهرستانها را بر عهده دارند بر این اساس، اصلی ترین و مهمترین وظیفه وزارت کشور، تامین امنیت است.
 
سرپرست فرمانداری یزد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد احداث کلانتری در منطقه حسن آباد نیز بیان کرد: مکاتبات و هماهنگی‌های لازم در این باره انجام شده و رایزنی هایی به منظور تامین زمین و احداث ساختمان کلانتری در این منطقه حاشیه نشین، در حال انجام است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد نیز در این دیدار اظهار داشت: مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان یزد و کلانتری ها تمام تلاش خود را برای مبارزه با اخلال گران در حوزه نظم و امنیت به کار گرفته اند به ویژه آنکه مردم یزد در این زمینه از حساسیت خاصی برخوردارند که به خودی خود وظیفه ما را سنگین تر می کند.
 
محمدعلی جعفری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نیز در این جلسه اظهار داشت: اگر دستگاه های اجرایی وظایف خود را به درستی انجام دهند، به طور قطع عوامل ایجاد سلب آرامش اجتماعی نیز کاهش یافته و احساس رضایتمندی و آرامش نیز بر جامعه حاکم می شود.
 
جعفری همچنین بر لزوم به‌روز رسانی قوانین حاکم تاکید کرد و گفت: گاهی در راستای حل مشکلات مردم با خلأهایی در قانون مواجه هستیم که مانع از رسیدگی کامل به برخی مسائل می شود و لازم است قوانین مذکور نیز مورد بازنگری قرار گیرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..