در صحن علنی شورای شهر یزد؛

اعضای کمیسیون‌های داخلی شورای شهر یزد انتخاب شدند

نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد علاوه بر انتخاب رئیس و هیئت رئیسه، با انتخاب اعضای کمیسیون‌های داخلی شورای شهر همراه بود.

به گزارش یزدی نیوزنود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد شاهد چندین انتخابات بود که انتخاب رئیس، اعضای هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون‌های داخلی شورا از آن جمله بود.

 
بر اساس انتخابات صورت گرفته، الهه جورابی با ۱۰ رای، سیدحسین آزادی با ۱۰ رای، حمیدرضا قمی با ۱۰ رای، سپنتا نیکنام با ۹ رای و ونوس عامری با ۷ رای به عنوان اعضای کمیسیون بودجه، درآمدپایدار و سرمایه گذاری شورا انتخاب شدند.
 
همچنین  مهدی کاشفی زاده با ۹ رای،‌غلامعلی سفید با ۸ رای، محسن عباسی با ۸ رای، سپنتا نیکنام با ۷ رای و سید محمدعلی پاکنژاد با ۶ رای به عنوان اعضای کمیسیون خدمات شهری انتخاب شدند.
 
اعضای کمیسیون میراث فرهنگی، گردشگری و روابط بین الملل شورای شهر یزد نیز الهه جورابی با ۹ رای،‌ سیدحسین آزادی با ۹ رای،‌ محسن عباسی با ۸ رای،‌ ونوس عامری با ۸ رای و سپنتا نیکنام با ۸ رای معرفی شدند.
 
مهدی کاشفی زاده با ۱۰ رای،‌ الهه جورابی با ۹ رای، حمیدرضا قمی با ۸ رای،‌ ونوس عامری با ۸ رای و سیدحسین آزادی با ۸ رای نیز به عنوان اعضای کمیسیون شهرهوشمند شورای شهر یزد انتخاب شدند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..