با حضور استاندار یزد و معاونان استاندار؛‌

شرکت صنایع آرمان سلولز اشکذر افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار یزد و معاونان استاندار شرکت صنایع آرمان سلولز اشکذر با ایجاد اشتغال بیش از ٣٠٠ نفر افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوزدر سومین روز از هفته دولت با حضور "‌محمود زمانی قمی" استاندار یزد، ‌"‌علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع ‌استاندار، ‌"‌محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، "‌جعفر نخستین" مدیرکل حوزه استاندار، "‌حجت ‌الاسلام والمسلمین غالبی" امام جمعه خضرآباد، "‌محمدعلی شاه حسینی" فرماندار شهرستان ‌اشکذر، ‌"‌محمدرضا علمدار یزدی" رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ‌و تعدادی از مدیران استان و شهرستان شرکت صنایع آرمان سلولز اشکذر با ایجاد اشتغال ۳۰۰ نفر افتتاح شد.

همچنین به طور همزمان ۴۲ ‌پروژه شهرستان اشکذر با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
استاندار یزد در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و مردم و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ‌گفت: ‌نسخه موفق همه کشورهای توسعه یافته به ویژه در حوزه اقتصاد، ‌اعتماد به بخش خصوصی و سپردن امور به آنهاست.
"‌محمود زمانی قمی" ‌ادامه دا‌د: ‌اگر می خواهیم رانت خواری و فساد را در کشور ریشه کن کنیم یا شاهد فساد و رانت خواری کمتری باشیم، ‌لازم است با اعتماد کامل به بخش خصوصی این بخش را وارد میدان عمل کنیم و دولت از بنگاه داری دست بردارد و تنها نقش نظارتی را برعهده داشته باشد.
زمانی قمی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: ‌برکات افتتاح پروژه های هفته دولت در زندگی مردم تاثیرگذار باشد و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران در تداوم خدمت صادقانه به مردم تداوم توفیق داشته باشند.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..