آموزشگاه خیّری ” میر ” شهرستان میبد افتتاح شد

آموزشگاه خیّری " میر" شهرستان میبد در دومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوز آموزشگاه خیری  "میر" (مهرآباد-رکن آباد) شهرستان میبد با حضور «محمود زمانی قمی» استاندار یزد ، «علی زینی وند» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

 
استاندار یزد در این مراسم با سپاس از بلند همتی خیرمدرسه ساز دکتر سید محمد میر رکنیان بیان کرد: امید است این نگاه خیری از خانواده ای دانش پرور و مردم دوست زمینه ای موثر  برای علم آموزی دانش آموزان و نخبگان آتی کشور در شهرستان میبد را فراهم آورد.
« محمود زمانی قمی» افزود:خداوند متعال بعد از خلقت انسان از قلم در جایگاهی والا یاد می کند و این توجه نشانگر این امر است که آموختن و نوشتن ارزش و اثرات ماندگاری دارد که به بشر از لحظه تولد تا پایان زندگی سفارش می شود.
زمانی قمی اظهار داشت: فرهنگ کار خیر و مشارکت در حل امور جامعه و مردم از جنبه های بالندگی و رشد معنوی انسان است و آگاه بودن خیرین از نیازهای امروز و فردای اجتماع و اقدام در مسیر رفع آن از اهمیت و اجر سرشاری به درگاه خداوند برخوردار می باشد.
عالی ترین مقام اجرایی استان یزد پس از افتتاح این آموزشگاه از قسمت های مختلف آن بازدید و در پایان با اهدا لوح سپاس از  دکتر میررکنیان خیّر مدرسه ساز و سایر افراد موثر در ساخت و تجهیز این واحد آموزشی قدردانی کرد.
 
این آموزشگاه ۶ کلاسه توسط خیر مدسه ساز دکتر« سید محمد میر رکنیان » با زیر بنای ۸۵۰  متر مربع در دوطبقه و مساحت عرصه  هزار و۳۵۰ متر مربع به مدت یکسال با اعتباری افزون  بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
گفتنی است ۹۵ پروژه در حوزه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت درشهرستان میبد افتتاح خواهد شد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد
 
 
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..