عملیات ساخت بیمارستان تامین اجتماعی سرطان یزد به زودی آغاز می شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در سفر خود به استان یزد از آغاز عملیات ساخت بیمارستان تامین اجتماعی سرطان یزد در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزدر آغازین روزهای هفته دولت چند پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان اردکان با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور،استاندار یزد و نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

 
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در آیین افتتاح طرح توسعه پلی کلینیک تخصصی آیت الله خاتمی (ره) شهرستان اردکان گفت:سازمان تامین اجتماعی با تحت پوشش قرار دادن ۴۲ میلیون نفر، اکنون به نیمی از جمعیت ایران خدمات ارائه می کند.
 
«سیدتقی نور بخش» افزود:تامین اجتماعی از بودجه عمومی کشور دریافتی ندارد و منابع این سازمان از محل وصول حق بیمه ها تامین و در بخش های پرداخت مستمری،ارائه خدمات درمان  و سایر تعهدات هزینه می شود که نمونه ای از مدل اقتصاد مقاومتی بدون وابستگی به منابع نفتی است.
 
نوربخش خاطرنشان کرد:در مردادماه هفت هزار میلیارد تومان توسط این سازمان هزینه شد که ۵۵۰۰ میلیارد آن مربوط به پرداخت مستمری و بیمه بیکاری می باشد.
 
وی ضمن ابراز تاسف از ایجاد ۱۸ تعهد بدون منبع برای سازمان تامین اجتماعی در دولت قبل  اظهار داشت:در دولت تدبیر و امید تکلیف بدون منبع برای این سازمان ایجاد نشده و تمام تلاش ما برای پرداخت به موقع تعهدات است.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به جنگ اقتصادی علیه ملت ایران با تاکید بر خروجی های مخرب اجتماعی اشاره  و بیان کرد: در فضای حاضر و با توجه به نقش سازمان تامین اجتماعی در زندگی مردم، این سازمان در خاکریز اول جنگ اقتصادی قرار دارد و تمام تلاش خود را در مسیر  کاهش نگرانی های مردم به کار می گیرد.
 
نوربخش از آغاز عملیات ساخت بیمارستان تامین اجتماعی سرطان یزد در آینده نزدیک خبر داد و گفت:خوشبختانه صدور مجوزهای اولیه این بیمارستان صورت گرفته و با اهتمام مسئولین و همراهی خیران گرانقدر ساخت این پروژه آغاز خواهد شد.
 
                    تکیه بر سیاست اخلاقی، حاکمیت عدل و انسان دوستی را محقق می سازد
 
استاندار یزد نیز ضمن ابراز خرسندی از به نتیجه رسیدن و افتتاح پروژه های موثر در هفته دولت و ملت بیان کرد: تلاش های ارزشمندی در زمینه تکمیل پروژه های خدمات درمانی،خوابگاه دانشجویی،صنعتی و خدمات شهری اردکان صورت گرفته و امید که مردم بتوانند از برکات آن بهره مند شوند.
 
«محمود زمانی قمی » با تبریک عید سعید غدیر افزود:این عید بزرگ ترین رخداد بشری و اراده خداوند برای حاکمیت عدل،آزادی و انسان دوستی توسط مولای خوبی ها حضرت علی (ع) است.
 
زمانی قمی در پایان اظهار داشت: تمام جهان از فقدان اخلاق رنج می برد و  مولا علی الگوی تمام عیار تجلی اخلاق است که تاکید داریم سیاست و دین ما اخلاقی باشد و دین مبین اسلام نیز بر همین موضوع سفارش دارد زیرا اگر سیاست اخلاقی شد می توان به آن تکیه زد و بر خلاف این موضوع کارایی لازم را ندارد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..