افتتاح سه پروژه خدمات شهری و یک واحد تولید محصولات کنجدی در اردکان با حضور استاندار یزد

سه پروژه خدمات شهری و یک واحد تولید محصولات کنجدی با حضور استاندار یزد در شهرستان اردکان و همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوزسه پروژه خدمات شهری و یک واحد تولید محصولات کنجدی در اردکان با حضور استاندار یزد،نماینده مردم شریف اردکان درمجلس شورای اسلامی،مدیرکل حوزه استاندار و فرماندار اردکان و جمعی از مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

 
 در آغازین روزهای هفته دولت افتتاح پروژه های شهرداری اردکان مربوط به آسفالت فاز۱ خیابان شهید خیرخواه(جاده زردک) ،احداث خیابان استاد داوری و روکش آسفالت بلوار آیت الله خاتمی (ره) صورت گرفت و در سفر « محمود زمانی قمی» استاندار یزد به شهرستان اردکان  نیز یک واحد تولید محصولات کنجدی( حلوا ارده تن تنانی ) با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان و ظرفیت تولید ۸۲۰ تن در سال نیز به بهره برداری رسید.
 
گفتنی است همزمان با سفر استاندار یزد به شهرستان اردکان و در دومین روز از هفته دولت طرح توسعه پلی کلینیک تخصصی آیت الله خاتمی (ره) تامین اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان، دو مجموعه خوابگاه دانشجویی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان،یک واحد تولید محصولات کنجدی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان و پروژه های آسفالت خیابان شهید خیرخواه،احداث خیابان استاد دواری و روکش آسفالت بلوار آیت الله خاتمی (ره) افتتاح شد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..