پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت هفته دولت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد طی پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیام خود آورده است : هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

هفته دولت یادآور گرامی داشت تلاش‌های تمامی انسان‌های خدومی است که بدون هیچ چشم‌داشتی در راه اعتلای ایران اسلامی و این آب و خاک در سنگر خدمت به ملت کوشیده‌اند.

هفته ای که فرجام آن با سالروز شهادت دو بزرگ‌مرد عرصه خدمت رسانی به مردم، شهیدان رجایی و باهنر عجین شده است. اسطوره‌هایی که تا پای جان در راه خدمت به خلق کوشیدند و از بسیار دنیا به اندک آن بسنده کردند اما برای همیشه تاریخ یاد، نام و خاطره خود را در ذهن و اندیشه مردمانشان جاویدان ساختند و در عرصه عمل ثابت کردند که خدمت بی‌منت و بسندگی به قناعت، آدم خاکی را به شکوه و فر افلاکی می‌رساند.

چهارم شهریور، سومین روز از هفته دولت، روز کارمند، روز تجلیل از تلاشگران خستگی ناپذیری است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر است.

اینجانب "هفته دولت" را به همه تلاشگران عرصه سازندگی کشور و همچنین مردم شریف و انقلابی استان یزد و همکاران ارجمندم در جمعیت هلال احمر استان تبریک و تهنیت  عرض می‌نمایم.

بخش نظردهی بسته شده است..