پیام استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند

استاندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشت.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی قمی در این پیام آورده است: 

اگر با مقام و قدرتى که دارى، دچار تکبر و یا خود بزرگ بینى شدى، به بزرگى حکومت پروردگار که برتر از توست بنگر که تو را از آن سرکشى نجات مى دهد و تندروى تو را فرو مى نشاند و عقل و اندیشه ات را به جایگاه اصلى باز مى گرداند.(مولی الموحدین،امام علی (ع) در نامه ای به مالک اشتر).
هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدومِ میدان کار و تلاش از عرصه های مختلف در تجدید پیمان با آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ؛ افق تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی کنند تا درمقابل بد اندیشی های دشمنان این زمان، حماسه اقتصادی و همبستگی مردمی را به منصه ظهور رسانده و زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور در حیطه های مختلف را تدبیر و فراهم آورند. 
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجائی و باهنر، این دو معلم بزرگ عمل و اخلاق؛ هفته دولت و روز کارمند را به همه کارگزاران و کارمندان دولت به ویژه همکاران متعهد و خدوم در استان یزد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در عرصه های مختلف به ویژه در راستای امید آفرینی، توجه به حقوق شهروندی، مردم داری و نیک اندیشی در حل مشکلات را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. سرافرازی و سربلندی روز افزون ملت شریف و سرزمین ماندگار ایران اسلامی را آرزومندم.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..