مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد:

طرح آموزش همگانی در ۷ پارک شهرستان یزد برگزار شد

طرح آموزش همگانی در ۷ پارک شهرستان یزد با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : آموزش همگانی به عنوان یکی از مهمترین روشهای پیشگیری و مقابله با حوادث طبیعی تلقی میشود که به همین منظور با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در ۷ پارک یزد برگزار شد.

مدیرعامل هلال احمر یزد که در بازدیدی که با حضور سرکارخانم خامسی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد  و سرپرست معاونت آموزش و پژوهش هلال احمر استان از این طرح داشت، گفت : هدف از برگزاری این طرح ها آشنایی و آگاه سازی هرچه بیشتر مردم با اصول ایمنی و کمکهای اولیه در برابرحوادث طبیعی وغیرطبیعی بوده است.

دکتر حرازی زاده با بیان اینکه اهمیت به موضوع آموزش همگانی در جمعیت هلال احمر بسیار ضروری است، اظهار کرد: در این طرح اصول ایمنی خودامدادی، آشنایی با فوریت های پزشکی، اطفاحریق، آشنایی با روش های حمل مصدوم، اصول دقیق آتل بندی، آشنایی با مسمومیت ها و روشهای پیشگیری آنها، همچنین اقدامات ضروری در مواجهه با ازدحام جمعیت، آموزش داده شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : جمعیت هلال احمر در سراسر استان آماده ارائه آموزشهای لازم در زمینه امداد و کمکهای اولیه به علاقمندان است

بخش نظردهی بسته شده است..