سردار میرحیدری تأکید کرد:

لزوم انجام ماموریت‌های پلیسی از منظر علمی و با فنون جدید

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: باید تلاش کنیم با ارتقاء دانش تخصصی کارکنان، ماموریت‌های پلیس در جامعه از منظر علمی و با فنون جدید انجام گیرد .

به گزارش یزدی نیوزسردار «محمدرضا میرحیدری» با بیان این‌که این نظام بر پایه شریعت اسلام و برای اجرای فرامین الهی برپا شده است،‌ اظهار کرد: امروز خدمت در این لباس مقدس در حراست از ارزش‌های الهی یک افتخار است .

 
وی افزود: امروزه پلیس باید از انقلاب اسلامی در مقابل کید شیاطین حراست کند و این انقلاب، نشات گرفته از نهضت عاشورای حسینی است .
 
فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به توطئه‌های دشمنان کشور به سرکردگی استکبار جهانی گفت: دشمنان، تمام عیار به مقابله با انقلاب و اهداف آن برخاسته اند و بر همه ما واجب است با تمام توان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم .
 
این مقام مسئول تصریح کرد: پلیس باید با خدمت صادقانه، اخلاص و تواضع در مقابل ملت و با حس خدمتگزاری و یار مهربانی که مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا است در خنثی کردن توطئه های دشمنان بکوشد و نگذارد بین مردم و مسئولان فاصله بیفتد .
 
سردار میرحیدری تاکید کرد: ما باید به عنوان پلیس خدمتگزار با روحیه انقلابی برای خدمت بیشتر و بی منت به مردم قدم برداریم تا دلبستگی و عشق به انقلاب در وجود مردم حفظ شود .
 
وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با ارتقاء دانش تخصصی کارکنان، ماموریت های پلیس در جامعه از منظر علمی و با فنون جدید انجام گیرد .
 
فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با تاکید بر مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا افزود: متاسفانه عده‌ای افراد سودجو به مشکلات اقتصادی مردم دامن می‌زنند و تولیدات ملی را با مشکل مواجه می‌کنند که پلیس باید با اراده‌ای قوی در مقابل آنها بایستد .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..