سرپرست فرمانداری یزد:

جلب رضایت مردم در اولویت اجرایی دستگاه‌های دولتی قرار گیرد

سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به ضرورت استفاده بهینه از فرصت هفته دولت برای بیان دستاوردهای مختلف،‌گفت:‌ جلب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع در اولویت اجرایی دستگاه های دولتی و خدمت‌رسان قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز«عباس حیدری» در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تمامی شهدای دولت اظهار کرد: دشمن شناسی، حفظ روحیه نشاط و امید در مردم، تقویت روحیه قناعت و ساده زیستی، پرهیز از افراطی گری، توجه به شایسته سالاری و ارائه کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی،ترسیم افق آینده امیدبخش در شیوه نامه و برنامه‌های هفته دولت مورد توجه قرار گیرد .

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر دستگاه‌های دولتی و خدمات رسان در جلب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع افزود: رویکرد مردمی و برنامه‌ریزی به منظور مشارکت دادن مردم و سازمان‌های مردم نهاد در برنامه‌های تعیین شده ستاد بزرگداشت هفته دولت به خوبی محسوس باشد .

نماینده دولت در شهرستان یزد با تاکید بر این‌که هفته دولت فرصت خوبی برای تبیین و انعکاس مطلوب خدمات دولت در جامعه است،‌ گفت: به کارگیری روشهای نوین و هنرمندانه در انعکاس عملکرد دستگاه‌های دولتی باید در کنار برنامه‌های معمول مورد توجه قرار گیرد .

سرپرست فرمانداری یزد در پایان به تقارن هفته دولت با دهه امامت و ولایت اشاره و خاطرنشان کرد: جشنواره‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و مسابقات مختلف (پیاده روی همگانی) علاوه بر تبیین عملکرد دولت در این دهه و ایام عید سعید غدیرخم برگزار می‌شود. 

 

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..