کرمی تأکید کرد:

لزوم پشتیبانی از شبکه توزیع برق با اتد«سرویس و نگهداری»

مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: با بهره‌گیری از نرم افزار سرویس و نگهداری، سرعت و دقت در بازدیدهای شبکه افزایش می‌یابد.

به گزارش یزدی نیوز«کاظم کرمی» در حاشیه برگزاری کارگاه آموزش نرم‌افزار سرویس و نگهداری که ویژه بهره‌برداران، پیمانکاران و کارشناسان برگزار شد، اظهار کرد: با بهره‌گیری از نرم افزار سرویس و نگهداری ،سرعت و دقت در بازدیدهای شبکه افزایش می‌یابد.

 
وی با اشاره به این‌که این نرم افزار به صورت مستقیم از اطلاعات سیستم مکانی استفاده می‌کند،افزود: این نرم افراز امکان صحت سنجی اطلاعات را آسان کرده و قابلیت مکانیزه شدن بازدید سرویس ها و تهیه گزارش الکترونیکی را فراهم می‌کند.
 
مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد کاهش استفاده از مستندات کاغذی، امکان استفاده از سوابق ثبت معایب در نرم افزار به خصوص در ارزیابی‌ها،  طبقه بندی و اولویت‌بندی معایب در هر بازدید، پیوست عکس و تصاویر محل و تعریف طرح‌های سرویس و نگهداری را از مزیت‌های آن برشمرد.
 
کرمی یافتن آدرس محل رفع عیب توسط مجری طرح به سهولت امکان پذیر شده و بهره برداران به راحتی این اطلاعات را توسط یک تبلت همراه در اختیار دارند.
 
مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد : در کارگاه آموزشی این نرم افزار، کاربران با ثبت زمان‌بندی، برداشت معایب و قابلیت‌های کاربردی آن آشنا شده‌اند.
 
وی تصریح کرد: خرید تبلت برای بهره برداران در دستور کار دفتر نظارت بر بهره‌برداری قرار گرفته تا ضمن تکمیل فرآیند بازدید و سرویس تا مرحله صورت وضعیت، سالانه از هدر رفتن کاغذ در فرآیند بازدیدها جلوگیری شود.
 
گفتنی است؛ بهره برداران به صورت عملی ضمن بازدید از خروجی شماره یک پست منتظر قائم یزد با استفاده از تبلت، طریقه کار با نرم افزار را آموختند. 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..