شایق تأکید کرد:

لزوم ملاک قرار دادن عملکرد شورایی در شورای شهر یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت معرفی نخبگان فرهنگی، دینی، علمی و سیاسی استان به مهمانان خارجی، گفت: ریاست شورا باید با عملکرد شورایی تمام اعضا را در جریان امور قرار دهند.

به گزارش یزدی نیوز«مرتضی شایق» در سخنان پیش از دستور خود در ۹۱ جلسه علنی شورای اسلامی یزد با بیان این‌که تمام اعضای شورا حق دارند در حضور مهمانان صحبت کنند، اظهار کرد: ریاست شورای اسلامی شهر یزد باید با عملکرد شورایی تمام اعضا را در جریان امور قرار دهد.

 
وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و علمی استان یزد، افزود: معرفی بیش از پیش هویت فرهنگی و علمی یزدی‌ها به مهمانان خارجی ضروری است.
 
عضو شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با بیان این‌که شهر یزد در بحث انرژی‌های تجدید پذیر یکی از شاخص های مطرح جهانی است، گفت: یزد یکی از سرزمین‌های غنی در حوزه علمی، دینی و فرهنگی است که باید بیشتر در معرض معرفی به مردم جهان قرار گیرد.
 
شایق با اشاره به وجود شخصیت‌های شاخص فرهنگی و دینی نظیر«مهدی آذریزدی»،آیت الله‌شهید«محمد صدوقی»، حجت السلام و المسلمین«روح الله خاتمی»، دکتر«سیدرضا پاکنژاد» و حجت‌السلام و المسلمین«یحی‌زاده» به عنوان نخبگان فرهنگی، دینی، علمی و سیاسی استان یزد، تأکید کرد: اعضای شورای شهر یزد باید بیش از پیش نخبگان یزدی را در جلسات متعدد به مهمانان خارجی معرفی کنند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..