امام جمعه یزد:

بصیرت‌افزایی موثرترین راهکار برای مقابله با توطئه دشمنان است

امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت اتحاد و و حدت در برابر توطئه شوم دشمنان دین و نظام اسلامی،‌گفت:‌ توطئه‌های دشمن حساب شده و مخرب است که اگر حواسمان نباشد، چشم بصیرتمان باز نباشد شاید ضربه سنگینی از دشمن به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد شود.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله«محمد‌رضا ناصری یزدی» در شورای فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان این‌که فعالیت‌های نیروی انتظامی با توجه به گوناگونی آن نیازمند تنوع، علم و آگاهی بسیار است اظهار کرد: کارهای نیروی انتظامی همگی یدی نیست بلکه کار علمی، مراقبتی و امنیتی است .

 
وی افزود: بدون شک اگر خداوند متعال همراهمان نباشد آنطور که باید و شاید نمی‌توانیم کارهایمان را انجام و به بهترین شکل به پایان برسانیم .
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که امروزه حرکت‌های مخفی و دسیسه‌ها و نفوذهای دشمن بسیار زیاد در کشور دیده می‌شود، گفت: این‌ها مسائلی است که خداوند متعال باید به کمکمان بیاید تا بتوانیم بر این توطئه‌ها برتری یابیم و کشور را از حیث وجود دشمنان پاک کنیم .
 
ناصری یزدی تصریح کرد: توطئه‌های دشمن حساب شده و مخرب است که اگر حواسمان نباشد، چشم بصیرتمان باز نباشد و ارتباط با خداوند نداشته باشیم شاید ضربه سنگینی از دشمن به نظام جمهوری اسلامی وارد شود که جبرانش نیز بسیار سخت و دشوار است .
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید به نحوی عمل شود که هم خودمان انقلابی باشیم و هم به نحوی با اعمال، رفتار و کردارمان با مردم برخورد کنیم که روحیه انقلابی در آن‌ها تقویت و حفظ شود .
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: مردم ایران هر زمان با مشاهده فعالیت‌های شما باید احساس کنند که افراد دلسوز در کنارشان هستند و مثل شمع می‌سوزند تا بتوانند روشنایی را برایشان به ارمغان بیاورند .
 
امام جمعه یزد با تاکید بر این‌که کارکنان نیروی انتظامی باید صد‌در‌صد حواسشان به توطئه‌های دشمنان باشد ادامه داد: این مسائل نیازمند ایمان، اعتماد و توکل بر خداوند متعال است که راه و دید را برای شما باز کند تا به نتایج مثبت برسید .
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: نیت خدایی امام راحل و توکلی که رزمنده‌ها در هشت سال دفاع مقدس داشتند سبب شد که دشمن را شکست دهند و جان خود را فدا کردند که انقلاب اسلامی حفظ و به آیندگان منتقل شود .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..