فرمانده انتظامی استان یزد:

پذیرای انتقاد مردم استان یزد هستم/برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان یزد گفت: از هیچ تلاشی برای ارتقاء امنیت استان یزد دریغ نخواهم کرد و در این مسیر پذیرای انتقادات مردم استان نیز هستم.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا میرحیدری در مراسم تودیع معارفه فرمانده انتظامی استان یزد که با حضور سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیت امانتی است که به دست مسئولان سپرده می شود و امیدوارم همه ما بتوانیم در انجام مسئولیت های خود نزد خداوند متعال و مردم، سرافراز باشیم.

 
وی ضمن ابراز خرسندی از ادامه خدمت خود در استان یزد بیان کرد: مردم یزد مردمی متدین، با تقوا، قناعت پیشه و همراه هستند و امیدواریم بتوانیم برای ارتقاء امنیت چنین استانی موفق عمل کنیم.
 
میرحیدری تصریح کرد: این مهم جز با همدلی و همراهی مردم و سایر دستگاه‌های امنیتی میسر نمی شود و امیدوارم همه بتوانیم در کنار هم مسئولیت خود را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانیم.
 
فرمانده انتظامی استان یزد تاکید کرد: همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا صادقانه و خالصانه مسئولیت خود را انجام دهم و تلاش می کنم در این مسیر هیچ کوتاهی صورت نگیرد.
 
میرحیدری یادآور شد: تلاش می کنم اهداف انقلاب و امام راحل را در جامعه نهادینه کنم ضمن اینکه وجود برخی مشکلات را نیز می پذیرم و اگر انتقادی در این راستا وجود داشته باشد، پذیرا هستم.
 
وی، ایمان و اعتقاد مردم استان یزد را زمینه و بستری مناسب برای تامین و ارتقاء امنیت در این استان دانست و افزود: در احقاق حقوق مردم یزد از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و با مخلان امنیت به طور جدی برخورد خواهیم کرد.
 
در این مراسم از تلاش‌های سردار ایرج کاکاوند تجلیل و سرتیپ دوم محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده انتظامی استان یزد معرفی شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..