امام جمعه یزد:

انقلاب متکی بر ارزش‌های اسلامی با تهدید و ارعاب دچار خدشه نمی‌شود

امام جمعه یزد گفت: انقلاب ما یک انقلاب کودتایی نبوده که امروز بخواهد با تهدید و ارعاب دشمنان دچار خدشه شود بلکه انقلاب ما یک انقلاب متکی بر ارزش‌های اسلامی بوده است.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله محمدرضا ناصری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان یزد که با حضور فرمانده ناجا برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان همواره در صدد ایجاد رعب و وحشت در جامعه مسلمین هستند و نه تنها دائم ارعاب و تهدید می کنند می کنند بلکه در مسیر اسلام هراسی نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

 
وی تاکید کرد: به فرموده قرآن کریم، این اقدامات مذبوحانه و از روی نا امیدی دشمن است و باید در برابر آن ایستاد و هراسی به دل راه نداد.
 
امام جمعه یزد ادامه داد: ایمان قوی و اراده محکم، این اقدامات دشمن را خنثی می کند زیرا قدم نهادن در مسیر حق، ترس و واهمه معنایی ندارد.
 
ناصری خاطرنشان کرد: دشمنان فراموش کرده اند که انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب کودتایی نیست که بخواهد به با این تهدیدها از بین برود بلکه یک انقلاب متکی به خداوند متعال و برخاسته از مردم و دین‌محور و متکی بر ارزش‌های الهی است.
 
وی با اشاره به اینکه منطق امام راحل، چرخش حکومتی نبوده است، عنوان کرد: در واقع در آرمان امام راحل، حاکمیت متعلق به خداست و هرکسی در این راستا مسئولیتی قبول کند، امانتی در دست گرفته که باید در حفظ آن تلاش بسیاری داشته باشد.
 
ناصری با تأکید بر ضرورت تبعیت از راه و مسیر ولایت‌فقیه خاطرنشان کرد: واقعیت این است که این نظام الهی باید در جامعه تثبیت ‌شود و در همین راستا ضروری است که در جمهوری اسلامی ایران عزت و کرامت مردم و مسلمین حفظ شود و مسئولان باید در این زمینه اهتمام ویژه ای داشته باشند.
 
وی با اشاره به بدقولی‌های مکرر دشمن، بر لزوم توجه هر چه بیشتر بر حفظ انقلاب اسلامی تأکید کرد و بیان داشت: در حال حاضر باید گفته‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب را ملاک عمل قرار دهیم و نباید در این زمینه هیچ کوتاهی اتفاق بیفتد.
 
امام جمعه یزد تصریح کرد: با توکل بر خداوند، همراهی و اتحاد مردم و آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی، کشورمان باز هم در برابر مکر دشمن مقاومت می کند و جوسازی‌ها و تهدیدات دشمن باز هم ناکام می ماند.
 
در این مراسم از تلاش‌های سردار ایرج کاکاوند تجلیل و سرتیپ دوم محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده انتظامی استان یزد معرفی شد.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..