فرماندار میبد:

صنعتگران بخش کاشی و سرامیک می‌توانند چرخه تولید را حفظ کنند

فرماندار میبد اظهار کرد: صنعتگران عرصه تولید کاشی وسرامیک می توانند با شرایط اقتصادی و ایجاد فرصت مناسب چرخه تولید را محکم نگه دارند.

به گزارش یزدی نیوز «حسین فلاح» در نشست انجمن کاشی وسرامیک کشور، صنعتگران این عرصه را در بخش تولید کاشی و سرامیک کشور را موثر دانست و با بیان این که شهرستان میبد قطب کاشی و سرامیک کشور محسوب می‌شود، گفت: در شرایط حاکم بر کشور و جهت رونق اقتصادی، صنعتگران این عرصه می‌توانند شرایط را تغییر دهند و با ایجاد فرصت‌های مناسب شرایط را به نفع کشور تغییر دهند . 

 
وی افزود: تحریم‌های اعمال شده بر کشور قطعاً مشکلاتی را برای بخش کاشی و سرامیک به وجود آورده است و تامین مواد اولیه برای این  بخش باعث ایجاد مشکلاتی گردیده که صنعتگران ما با ورود به تولید رنگ دیجیتال و همچنین ساخت و تامین مواد اولیه این صنعت توانسته‌اند چرخه تولید را سرپا و محکم نگه دارند . 
 
فلاح نقدفروشی، فروش محصولات بر مبنای دلار و صادرات در راستای اقتصاد و سیاست دولت در تداوم تولید را یکی از موثرترین سیاست‌گذاری‌های انجمن کاشی و سرامیک کشور برشمرد و تدابیر دولت برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی که زندگی بیش از ۳۰ درصد جمعیت استان به این بخش وابسته است را در کنار صنعتگران راهگشا دانست . 
 
گفتنی است، در این نشست صاحبان تولید کاشی و سرامیک کشور با بیان مشکلات خود در زمینه‌های پرداخت مالیات، تامین مواد اولیه و راهکارهای عبور از این بحران و هم‌اندیشی و بهبود جهت رونق اقتصادی و صادرات و همچنین ارزآوری بیشتر و حمایت دولت و پشتیبانی از بخش تولید را بیان کردند.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..