سردار کاکاوند خبر داد؛

نوسازی ۹۰ درصد ناوگان انتظامی در استان یزد

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به دستاوردهای فرهنگی،‌ آموزشی و انتظامی این ستاد در یزد،‌گفت:‌ طی چهار سال گذشته بیش از 90 درصد ناوگان فرماندهی انتظامی استان یزد نوسازی شدند.

به گزارش یزدی نیوز سردار«ایرج کاکاوند» در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار برگزار شد،‌ با اشاره به همکاری مطلوب اصحاب رسانه با فرماندهی انتظامی استان یزد، اظهار کرد:‌ خوشبختانه روند اقدامات در تمام شاخص‌های امنیت استان یزد در حال رشد است.

 
وی با بیان این‌که رشد احساس امنیت مستلزم همکاری مستمر و منسجم تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی با حوزه انتظامی استان است، ‌افزود: رفع دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت یکی از مهمترین رسالت‌های نیروی انتظامی در استان و کشور است.
 
فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه با اشاره به نقش خبرنگاران در توسعه کشور،‌گفت:‌ اصحاب رسانه جزو اولین کسانی هستند که دغدغه مردم را احصاء و برای رفع آنها به مسئولان منتقل می‌کنند.
 
سردار کاکاوند برنامه‌های فرهنگی و آموزشی را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار فرماندهی انتظامی استان یزد دانست و بیان کرد:‌ پاسخگویی سریع و شفاف به مطالبات مردم اولویت جدی پلیس است.
 
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتظامی استان،‌ تصریح کرد: طی چهار سال گذشته بیش از ۹۰ درصد ناوگان فرماندهی انتظامی استان یزد نوسازی شدند.
 
وی با بیان این‌که امروز آخرین جلسه رسمی وی در استان در جمع خبرنگاران است،‌ در مورد بدترین و خوشترین خاطرات خود در یزد، تصریح کرد: بدترین خاطره کاری، ‌قتل زرگر یزدی و خوشترین خاطره همراهی همیشگی مردم با پلیس است.
 
فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به ویژگی اخلاقی مردم یزد،‌ خاطرنشان کرد:‌ مردم استان یزد مردمی نجیب، عالم و با فرهنگ هستند که به خوبی حرمت پلیس را نگه می‌دارند.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..