زینی‌وند تأکید کرد:

لزوم مفاهمه و هم‌اندیشی بین مسئولان و مردم در شرایط فعلی کشور

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد مسائل و درخواست‌های واحدهای تولیدی، صنعتی ‌و گردشگری شهرستان اشکذر بررسی و برای حل مشکلات این واحدها دستورات لازم صادر شد .

به گزارش یزدی نیوزعلی زینی‌وند» در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان اشکذر با بیان این‌که به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان اشکذر واقف است، بر ضرورت انعطاف بیشتر بانک‌ها به‌منظور تسهیل در ‌امر تولید در استان تأکید کرد .

 
وی‌ رویکرد دولت ‌تدبیر و امید را تسهیل‌گری در راستای افزایش تولید ملی و ایجاد اشتغال، دانست و افزود: این دولت علی‌رغم تمام تنگناها و محدودیت ها کوشیده است تا با برگزاری نشست‌های متعدد با صنعتگران و آگاهی از مشکلات و موانع پیش روی تولید، زمینه را برای تسریع در این امر فراهم نماید .
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان این‌که در همین راستا مسئولان ارشد استان نیز با تلاش شبانه روزی نسبت به رفع موانع و مشکلات تولید در استان اقدام نموده‌اند، گفت: به عنوان مثال شکل‌گیری «بازار ثانویه» و همچنین پیگیری برای «تأمین مواد وابسته به صنایع پتروشیمی با توجه به نیاز داخلی» که دستورالعمل آن ابلاغ شد از مواردی بود که پیگیری های استان یزد و تلاش بخش خصوصی در شکل گیری آن نقش داشت .
 
زینی‌وند نیاز امروز کشور را تفاهم، ‌گفت و گو و درک بیشتر مسئولان نظام و مردم از همدیگر دانست و خاطرنشان کرد: در صورت ایجاد فهم مشترک دولت و مردم از یکدیگر، می‌توان انتظار داشت مشکلات جامعه رفع گردد و بسیاری از مسائل و دغدغه‌های کنونی تولیدکنندگان برطرف شود .
 
وی در پایان سخنان خود با تأکید بر لزوم انعطاف بیشتر بانک‌ها و سازمان مالیاتی برای تسهیل در امر تولید، ‌گفت: حضور و همراهی بیشتر دستگاه‌های متولی و خدمت رسان با فعالان اقتصادی علاوه بر کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان، آرامش بیشتر بازار را نیز به دنبال خواهد داشت .
 
ایجاد دهکده سوارکاری نقطه عطفی در توسعه گردشگری اشکذر
 
«محمدعلی شاه حسینی» فرماندار اشکذر تسریع در روند واگذاری زمین و ایجاد دهکده سوارکاری را نقطه عطفی در توسعه گردشگری این شهرستان ‌دانست و بیان کرد: تسریع در تصویب پهنه‌های «شترمرغ» و «اسب» نیز علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار می‌تواند زمینه مشارکت بیشتر روستاییان در امر تولید را به دنبال داشته باشد .
 
وی با اشاره به درخواست‌های مردمی ‌گفت: واحدهای تولیدی مستقر در این شهرستان نسبت به مسائل زیست‌محیطی و همچنین عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اهتمام بیشتری داشته باشند .
 
نمایندگان واحدهای تولیدی نیز با بیان مشکلات و موانع پیش روی تولید در حوزه‌های بانکی، ارزی و دستگاه‌های خدمات رسان خواستار همکاری بیشتر مسئولان به‌ منظور بهبود وضعیت صنعت و تولید شدند . 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..