بانک‌ها الگویی برای مردم در رعایت مصرف بهینه باشند

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد: بانک‌ها به عنوان الگویی برای مردم در رعایت مصرف بهینه تلاش کنند.

به گزارش یزدی نیوز«محمد میرشمس» در جمع نمایندگان شعب بانک‌های استان به نگاه مردم نسبت به بانک و الگو گرفتن از آنان اشاره کرد و گفت:‌ مراکز و شعب بانک‌ها با استفاده حداکثری از نور طبیعی، لامپ‌های غیر ضرور و پرمصرف را در طول روز کاهش دهند .

 
وی با اشاره به اهمیت تمیز کردن و غبارروبی چراغ‌ها برای افزایش راندمان سیستم روشنایی،‌افزود:جمع آوری لامپهای پرمصرف و پرهیز از نصب ریسه‌ای لامپ ونور پردازی‌های نامتعارف در دستور کار قرار گیرد .
 
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد بهره‌گیری حداکثر راندمان سیستم سرمایش، سرویس و کنترل مناسب آن‌ها به صورت سالیانه با عایق کاری و استفاده از سایبان را یادآور شد و گفت: تنظیم دمای کارکرد کولر(ترموستات) روی ۲۵ درجه سانتیگراد، ایجاد دربهای ورودی دولایه، جلوگیری از باز وبسته کردن غیر ضروری درها و پنجرهها، یا استفاده از پرده هوا یا پوششی برا ی جلوگیری از خروج سرما می تواند به خنک نگه داشتن محیط کار در فصل گرما کمک کند .
 
میرشمس با بیان این‌که نمایندگان شعب برتر در مدیریت مصرف برق رتبه‌بندی و ارزیابی می‌شوند، خاطرنشان‌کرد: نمایندگان بانک‌ها بر اساس تعداد پرسنل، متر مربع زیر بنا، گروه ساختمانی (سال ساخت و کیفیت عایقی) و حجم حضور یا تردد ارباب و رجوع، میزان مصرف خود را رصد و پایش کنند .
 
وی پیشنهاد داد: با وجود شرایط دمایی استان و رعایت پوشش اداری در بانک ها، موضوع یکنواخت سازی و متحدالشکل بودن ظاهری کارکنان تغییر کند تا دمای سیستم های سرمایش به حداقل کارکرد برسد .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..