استاندار یزد تاکیدکرد:

تصمیم گیری نسبت به موضوعات مختلف با پیوست رضایت مردم

« محمود زمانی قمی» با اشاره به جایگاه تأثیرگذار استان یزد در عرصه های اقتصادی بر تمرکز و مراقبت بیشتر نسبت به حل موضوعات مختلف با پیوست رضایت مردم تأکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزنشست مشترک فرمانداران و بخشداران استان با حضور استاندار یزد و معاونین استاندار در سالن اجلاس فرمانداری شهرستان بافق برگزار شد.

استاندار یزد در این جلسه به موقعیت استراتژیک و جایگاه شهرستان بافق در زمینه صنعت، معدن و گردشگری اشاره و بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسات فعال‌سازی هر چه بیشتر بدنه دستگاه های اجرایی برای خدمت‌رسانی به جامعه و مردم در سطوح مختلف است.
«محمود زمانی قمی» گفت: فرمانداران و بخشداران به عنوان نمایندگان دولت و هماهنگ کننده دستگاه‌های اجرائی در مناطق مختلف، جایگاه قابل توجه و مسئولیت‌های متعددی را به عهده دارند و بر اساس این جایگاه موارد نیازمند دقت نظر و توجه بیشتر در این جلسه مرور و مورد بررسی قرار گرفت.
زمانی قمی افزود: کشور با شرایط قابل توجه‌ای رو به رو می‌باشد و ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار با بدخواهان نظام و جمهوری اسلامی قرار گرفته‌ایم که لازم است استان یزد به عنوان استانی صنعتی، معدنی و پیش قدم و تأثیرگذار در حوزه‌های اقتصادی با تمرکز و مراقبت بیشتر نسبت به مسائل ورود پیدا کند. 
عالی‌ترین مقام اجرایی استان خاطرنشان کرد: فرمانداران و بخشداران باید در میان مردم حضور پیدا کرده و با آنها گفت‌وگو کنند و با توجه به اینکه حل مشکلات همت بسیار می‌طلبد، هر کجا نتوانستیم باید با صداقت این موضوع را بیان و از مردم عذرخواهی کنیم.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار حاضر در جلسه پیرامون کمبود نیرو در دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداری‌ها و اهمیت تکمیل چارت‌های اداری، اظهار داشت: به کارگیری نیروی جدید بدون ضابطه و قانون برای استخدام صورت نمی‌گیرد زیرا اجازه به انجام این امر نداریم، اما تلاش می شود با وضعیت فعلی فعالیت ها به شکل مناسبی دنبال شود.
استاندار یزد در پایان سخنان خود در پاسخ به موضوع اضافه شدن یک نماینده به حوزه انتخابی و نیز بررسی های لازم برای تفکیک حوزه های انتخابی جایگزین بیان کرد: معتقدم که باید در این زمینه تدابیری انجام گیرد چرا که اداره حوزه انتخابی با چند شهرستان و یک نماینده امری دشوار است.
گفتنی است این جلسه با هدف بررسی برنامه ها و اولویت های سال ۹۷ و ارائه گزارشی از فعالیت ها و ضرورت های شهرستان‌ها  برگزار شد و موضوعات مختلف طرح و مورد هم اندیشی قرار گرفت.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..