برتری پایان‌نامه عضو هیات علمی دانشگاه یزد در جشنواره ملی پایان‌نامه

پایان‌نامه عضو هیات علمی دانشگاه یزد در هفدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد .

به گزارش یزدی نیوزدر مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر هفدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه‌ و رساله برتر سال کشور که به همت جهاددانشگاهی و به میزبانی جهاددانشگاهی همدان و در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، پایان‌نامه دکتر «حمید مطهری» عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه یزد با عنوان «ساخت لایه نازک الماس بر سطح زیر لایه استیل و بررسی تاثیر دما و فشار بر آن» در شاخه فیزیک گروه علوم پایه به عنوان اثر برگزیده  انتخاب شد . 

 
در این مراسم از ۹ پایان نامه و رساله برگزیده و ۳۰ دانشجوی شایسته تقدیر و ۴ برگزیده مسابقه ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌ها با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل  شد . 
 
یادآور می‌شود که «مریم عابدی» فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم اقتصادی دانشگاه یزد نیز با دفاع از پایان‌نامه خود با عنوان «پیش‌بینی و ارزیابی تاثیرات اجتماعی اجزاری طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها بر کارآیی انرژی صنایع تولیدی ایران» به عنوان نفر اول برگزیده مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای انتخاب و تجلیل شد.
 
گفتنی است، این مراسم با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی، جمعی از مسئولان و اندیشمندان و اصحاب علم و فرهنگ، استادان و دانشجویان پژوهشگر و محققان برگزار شد.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..