تمام بازیکنان خاتم قول قهرمانی در آسیا را داده‌اند ‌

مدیر تیم والیبال خاتم اردکان با اشاره به اینکه تمام بازیکنان خاتم قول قهرمانی در آسیا را داده‌اند گفت: ارز دولتی مورد نیاز برای اعزام را دقیقه ۹۰ فراهم کردیم.

به گزارش یزدی نیوزملت اردکانی عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت اعزام تیم خاتم اردکان به مسابقات آسیایی برگزار شد اظهار داشت: سعی کردیم تیمی را به مسابقات اعزام کنیم که بتواند قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

 
وی خاطرنشان کرد: برخی از ملی پوشان که از ما جدا شده بودند به تیم برگشتند و خوشبختانه ترکیب فوق العاده‌ای را راهی مسابقات میانمار کردیم و تیم خاتم یکی از قوی‌ترین تیم‌های حاضر در این مسابقات است.
 
مدیرتیم والیبال خاتم اردکان با اشاره به اینکه مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا فردا و با حضور ۱۶ تیم آغاز می‌شود تصریح کرد: بسیار امیدواریم که در این دوره از مسابقات شاهد کسب نتایج خوبی باشیم.
 
ملت اردکانی در ارتباط با بحث اعزام افراد غیر مرتبط با تیم خاتم اردکان به میانمار اظهار داشت: تام افرادی که به این مسابقات اعزام شدند یا عضو باشگاه هستند یا نظاران و داورانی هستند که از سوی وزارت ورزش و فدراسیون به مسابقات اعزام شده‌اند و هزینه آنها بر عهده باشگاه خاتم است.
 
وی از عضویت شش بازیکن به نام والیبال کشور از جمله شهرام محمودی، عادل غلامی، مهدی مهدوی و علیرضا مباشری به خاتم اردکان برای این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: مبلغ قرارداد این افراد نسبت به آنچه که بعضا بیان می‌شود بسیار کمتر است و کل مبلغ قرارداد این افراد ۳۰۰ میلیون تومان است و در صورتی که تیم قهرمان شود، این رقم به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.
 
نماینده ایران در جام باشگاه‌های والیبال آسیا در ارتباط با بودجه این تیم گفت: تیم خاتم اردکان امسال هم به مانند سال‌های قبلی که در لیگ برتر والیبال ایران حضور داشت با مشکل جدی اعتبار و بودجه روبرو است.
 
ملت اردکانی از مشکلاتی که برای اعزام این تیم به میانمار وجود داشت پرده برداشت و گفت: ما برای اینکه بتوانیم ۶۵ هزار دلاری که میانمار به ما فاکتور داده بود را با ارز دولتی فراهم کنیم به مشکلات بسیار جدی برخورد کردیم.
 
وی تصریح کرد: در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بستیم و محمدرضا تابش نماینده اردکان و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی هماهنگی‌های بسیاری انجام داد و چند ساعت پیش از اعزام تیم و در ساعات پس از وقت اداری روز پنجشنبه توانستیم ارز مورد نیاز برای اعزام تیم را فراهم کنیم.
 
مدیرتیم والیبال خاتم اردکان با تاکید بر اینکه سهیمه ایران در باشگاه‌های جهان فعلا خالی است خاطرنشان کرد: به ما قول اینکه اگر در این مسابقات نتیجه خوبی بگیریم و در لیگ هم تیم داری کنیم امکان دادن این سهمیه به اردکان وجود دارد.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..