وزیر نیرو خبر داد؛

راه‌اندازی مرکز مدیریت امور اجتماعی آب در وزارت نیرو

وزیر نیرو با بیان این‌که تمام مردم باید مدیران آب باشند، گفت: در وزارت نیرو مرکز مدیریت امور اجتماعی آب به منظور مدیریت عرضه و تقاضای این مهم راه‌اندازی شده است.

به گزارش یزدی نیوز«رضا اردکانیان» در ادامه سفر خود به استان در مراسم«شب مهر آب یزد»، اظهار کرد: موضوع مهم و چند وجهی آب به مرحله مدیریت توامان عرضه و تقاضا رسیده است.

 
وی با بیان این‌که تمام مسئولان و دست‌اندرکاران مصرف آب باید بدانند که آب در شرایط فعلی اقلیمی به مدیریت همه جانبه نیاز دارد، افزود: طرح‌های تأمین آب و موضوع باروری ابرها، مطالعه آبهای ذخیره شده باید به صورت همزمان در دستور کار مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه آب و انرژی قرار گیرد.
 
وزیر نیرو در ادامه اصلاح الگوی مصرف را از دیگر ضرورت‌های مدیریت منابع آبی در استان و کشور دانست و بیان کرد: مدیریت عرضه و تقاضای آب در شرایط کنونی به مدیریت اجتماعی و فرهنگی نیاز دارد.
 
اردکانیان ارتباط چندسویه و جذب مشارکت تمام مصرف کنندگان را یکی از اولویت‌های جدی در بحث مدیریت اجتماعی آب عنوان کرد و گفت: تأسیس مرکز مدیریت امور اجتماعی آب یکی از اقدامات انجام شده در وزارت نیرو است.
 
این مقام مسئول در پایان با بیان این‌که مردم یزد باید به مرجعی نوین در عرصه جهانی تبدیل شوند، تأکید کرد: تمام مردم باید به عنوان مدیران آب احساس مسئولیت کرده و آب را درست مصرف کنند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..