تابش:

اردکان بدترین کیفیت آب ایران و یزد را دارد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اداره کشور بر اساس آزمون و خطا امکان‌پذیر نیست گفت: اردکان بدترین کیفیت آب ایران و یزد را دارد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا تابش» در مراسم افتتاح طرح شبکه جمع آوری، انتقال و تصفیه خانه فاضلاب اردکان، با بیان این که  اداره کشور بر اساس آزمون و خطا ممکن نیست، اظهار کرد:  یکی از راه‌های خروج از چرخه معیوب سیاست‌های ناکارآمد پذیرفتن ندانست است چرا که اگر ما بخواهیم در هر حوزه‌ای خود را صاحب نظر بدانیم قطعا اشتباه حرکت می‌کنیم.

 
وی افزود: شجاعت اینکه بگوییم نمی‌دانم سبب می‌شود که ما از نظر کارشناسان استفاده کنیم و با بهره‌گیری از مشاوره آنها زمینه جلوگیری از خطاها را فراهم کنیم.
 
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که طرح فاضلاب اردکان اولین طرح بیع متقابل وزارت نیرو است، گفت: طرح ما دولتی بود و از ۸۳ تا ۹۲ به مدت ۹ سال این طرح با ۱۲ میلیارد اعتبار ۱۵ درصد پیشرفت داشت.
 
تابش تصریح کرد: پس از این‌که این طرح در سال ۹۲ به بخش خصوصی واگذار شد، به مدت چهار سال و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان که توسط بخش خصوصی فراهم شد.
 
این مقام مسئول در ادامه با بیان این‌که اردکان بدترین وضعیت آب را از لحاظ کیفیت و کمیت دارد  بیان کرد: هشت حلقه چاه قرار شده که حفر شود و این چاه‌ها نیاز به اعتبار دارد ‌و لازم است که وزارت نیرو نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: هر پولی که در استان وارد شد با هماهنگی استانداران وقت و فعلی بخشی از آن را به بحث آب اختصاص دادیم چرا که ما بدترین وضعیت آب در کشورو استان یزد را داریم.
 
تابش خاطرنشان کرد: در بحث برق هم الحمدالله در شهرستان اردکان ما لحاظ سرمایه‌گذاری‌های بسیار وسیعی که صورت گرفته، به شاخص‌های خوبی دست پیدا کردیم.
 
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شاخص برق در کشور در حوزه صنعت ۳۳ ‌درصد، در استان ۷۲ درصد و در اردکان این شاخص ۸۵ درصد است بیان کرد:  دولت ما باید کارش را مبتنی بر عقل و علم و آموزه‌های دینی و شرعی بگذارد تا بتواند کشور را از بن بست خارج کند.
 
این مقام مسئول در پایان گفت: دولت مردم را به سرمایه‌گذاری تشویق کرده ولی رفتاری که با سرمایه‌گذاران داریم دور از انصاف است از جمله اینکه سرمایه‌گذار خودش اقدام به تولید برق می‌کند ولی اگر در پرداخت قبض خود تاخیر کند با آن برخورد می‌شود.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..