وزیر نیرو مطرح کرد:

تبدیل تهدیدها به فرصت های طلایی با تکیه بر ظرفیت های داخلی و نو آورانه

وزیر نیرو در مراسم افتتاح نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی مهریز غدیر گفت:با توجه به برخوردهای غیر متعهدانه و خارج از عرف بین المللی, کشور با موانعی روبرو خواهد شد و میتوان این تهدیدها را با تکیه بر ظرفیت های داخلی و نوآورانه به فرصت تبدیل کرد

به گزارش یزدی نیوز نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی مهریز غدیر با حضور "رضا اردکانیان" وزیر نیرو افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

وزیر نیرو در این مراسم بیان کرد:امید است این پروژه سرآغاز خوبی برای توسعه بهره مندی هر چه بیشتر  از انرژی خورشیدی در استان مستعد یزد باشد.
"رضا اردکانیان" افزود:وزارت نیرو وظیفه دارد تمام توان و امکانات ممکن را در ایجاد شرایط و پشتیبانی لازم از منابع در تولید انرژی مطمئن و پایدار به کار گیرد.
اردکانیان اظهار داشت:با توجه به برخوردهای غیر متعهدانه و خارج از عرف بین المللی, کشور با موانعی روبرو می شود که باید این تهدیدها با تکیه بر ظرفیت های داخلی و نوآورانه به فرصت های طلایی تبدیل شود.
وی خاطرنشان کرد:کشور ما از پشتوانه ارزشمند و تجدید پذیر منابع انسانی و ظرفیت های متنوع برخورد است که حل مشکلات و رفع موانع را امکان پذیر می کند.
وزیر نیرو در پایان گفت: بهره مندی صنایع مختلف و مردم از خدمات زیر بنایی در حوزه آب و برق در سایه تدبیر و تلاش مدیران اجرائی,حمایت های نماینده عالی دولت در استان یزد و فعالیت بخش خصوصی امکان پذیر می شود.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..