وزیر نیرو وارد یزد شد

«رضا اردکانیان» وزیر نیرو به منظور بهره برداری و بازدید از چند پروژه صنعت آب و برق و حضور در کارگروه سازگاری با کم آبی وارد یزد شد.

به گزارش یزدی نیوزدر آغازین ساعات صبح روز پنج شنبه چهارم مردادماه،«رضا اردکانیان» وزیر نیرو در دولت دوازدهم با هیئت همراه وارد فرودگاه بین المللی آیت الله شهید صدوقی یزد شد و مورد استقبال استاندار یزد،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان استانی قرار گرفت.

وزیر نیرو در سفر یک روزه خود ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی و رویداد شب آب یزد نیز حضور می یابد.
گفتنی است بهره برداری از نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی مهریز غدیر،شروع عملیات اجرایی نیروگاه ۳۰ مگاواتی طلوع هزار خورشید،بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستائی ولایت ۳ و  پست ۴۰۰ کیلو ولت شهید سامعی و خطوط اتصالات آن از دیگر برنامه های این سفر در شهرستان مهریز است.
«رضا اردکانیان» وزیر نیرو در قسمتی دیگر از برنامه های خود به اتفاق مسئولان استانی با حضور در شهرستان اردکان ضمن بهره برداری و بازدید از نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی؛شروع عملیات اجرائی پروژه بازچرخانی پساب یزد به منابع زیرزمینی چرخاب،افتتاح ۱۰ چاه در منطقه و شروع عملیات اجرائی مخزن ۵۰ هزار مترمکعبی از محل تصفیه خانه تکمیلی فاضلاب یزد را  نیز کلید خواهد زد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..