فرماندار:

مردم مهریز تافته‌ی جدا بافته از استان نیستند/علت تعطیلی گروه‌های مجازی مهریز را بررسی می‌کنم

فرماندار مهریز با تاکید بر پیگیری علت تعطیلی برخی گروه‌های مجازی فعال در شهرستان، گفت: به هیچ وجه راغب به بسته شدن فضای گفت‌وگو و ممانعت از بیان افکار و انتقادها نیستم.

به گزارش یزدی نیوز«سیدمحمد رستگاری» فرماندار مهریز در جمع سمن‌های شهرستان مهریز با اشاره به مباحث مرتبط با تعطیلی گروه‌های مجازی فعال در این شهرستان، اظهار کرد: به هیچ‌وجه راغب به بسته شدن فضای گفت‌وگو و ممانعت از بیان افکار و انتقادها نیستم و این در صورتی است که بسیاری از انتقادهای درست و نادرست در فضای مجازی از من بوده و عکس‌العمل از جانب من صورت نگرفته، زیرا اعتقاد به فضای گفتمان دارم. 

 
وی افزود: در مورد بستن گروه‌های مجازی در این شهرستان موضوع را دنبال و مسائل مطرح شده را نیز انتقال خوهم داد چرا که معتقدیم مردم شهرستان مهریز تافته‌ی جدا بافته از استان نیستند. 
 
فرماندار عنوان کرد: ضمن احترام به قانون، از سیستم قضایی هم درخواست دارم که این گونه موارد به گونه‌ای دنبال شود که تفاوتی بین شهرستان‌ها احساس نشود. 
 
وی ادامه داد: محدودیت درست کردن بدون این که راهکاری متناسب با پذیرش افکار عمومی ارائه شود، جوابگو نخواهد بود. 
 
رستگاری خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما هم باید به دنبال اعتمادسازی بیشتر باشند چرا که در غیر این‌صورت راه‌های ارتباطی دیگری توسط جامعه برگزیده خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: فضای مجازی نیز باید شفاف‌تر عمل کنند و علاوه بر معرفی مدیران و اعضای این گروه‌ها، انتقاد و راهکارهای درست و منطقی در قبال افراد جامعه داشته باشند و مشکلات را هدفمند دنبال کنند و به دنبال تخریب و کم جلوه دادن فعالیت مدیران و دستگاه‌های دولتی نباشند. 
 
فرماندار مهریز تاکید کرد: البته مراجع قضایی نیز هر جایی ورود کنند به طور قطع خودشان نیز پاسخگو خواهند بود زیرا قضات مستقل هستند و اگر کسی با استفاده از فضای مجازی خواستار هنجارشکنی باشد با وی برخورد قانونی خواهند کرد.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..