معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان کرد:

راه اندازی سامانه تولید و جابه‌جایی بار در کشور زمینه ساز شفافیت و رعایت حقوق رانندگان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به جایگاه جغرافیایی و ارتباطات جاده ای وسیع در استان گفت: راه اندازی سامانه تولید و جابه‌جایی بار در کشور زمینه ساز شفافیت و رعایت حقوق رانندگان است و دست دلال ها از این حوزه خارج می شود.

به گزارش یزدی نیوز آئین تکریم و معارفه مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با حضور «عبدالهاشم حسن نیا» معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، معاون برنامه ریزی سازمان حمل و نقل جاده ای کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و جمعی از مسئولان استانی در مجموعه راه و ما برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این مراسم ضمن تقدیر از اخلاق نکو و تلاش های ارزشمند «سعید برازنده مقدم» سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: امروز یزد به دلیل موقعیت جغرافیایی در مرکزیت کشور، دومین استان معدنی کشور و حجم تولید و جابه جایی بار در سال بین ۲۲ تا ۲۴ میلیون تن، از جایگاه و نگاه ویژه ای در حوزه حمل و نقل ملی برخوردار است.
«محسن صادقیان» افزود: در یزد جدا از جابه جایی هایی که از مرکز استان صورت می گیرد، جاده های استان نیز پذیرای مسافران و بار در کل کشور هستند زیرا در کریدور جنوب به شمال و شرق به غرب کشور قرار گرفته ایم و باری که از جنوب به سمت تهران جابه جا می شود نیز از مسیر استان یزد عبور می کند.
صادقیان ادامه داد: حمل و نقل امروز در استان از یک سو به دلیل وجود انجمن های صنفی بسیار خوبی که در موضوعات مختلف فعال و تلاش می کنند و از سوی دیگر با توجه به کارمندان سخت کوش این مجموعه توانسته همواره در مسیر رشد قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش کرده ایم با به کارگیری روش های نوینی که در بحث راهداری و حمل و نقل جاده ای وجود دارد از مدیریت سنتی عبور کنیم زیرا اگر بخواهیم توانمند و کارآمد باشیم با مدیریت سنتی نمی توان به نتیجه مطلوب برسیم.
معاون استاندار یزد گفت: ما نیاز به یک تغییر جدی در موضوعات مدیریتی برای استفاده از روش های نو داریم و اگر راه اندازی سامانه تولید و جابه جایی بار در کشور محقق شود، زمینه شفافیت، رعایت حقوق رانندگان و کوتاه شدن دست دلال ها از این عرصه فراهم می آید.
صادقیان ادامه داد: در موضوع پایانه بار بعد از سال ها توانستیم روند این فعالیت ها را به روش مکانیزه و سامانه الکترونیک مجهز کنیم تا بتوانیم شفافیت لازم را در بحث تولید و جابه جایی بار داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیران وظیفه دارند با به کارگیری روش های نوین و تسلط بر فعالیت های زیر مجموعه خود با خرد و کارآمدی فعالیت های مناسب با هدف رضایت ارباب رجوع به ویژه کاهش زمان، دریافت مجوزهای سرمایه گذاری و کسب و کار در استان را به حداکثر دو ماه کاهش دهند تا فرصت ها درگیر گذر زمان، محدود نشود و یا از دست نروند.
گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از تلاش های «محسن صادقیان» مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و «سعید برازنده مقدم» سرپرست این اداره کل تجلیل شد و «علی علیخانی» به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان معرفی گردید.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..