معاون وزیر راه و شهرسازی:

استان یزد از جایگاه ارتباطی شاخصی در زمینه حمل و نقل کشوری برخوردار است

معاون وزیر راه و شهرسازی در آئین تکریم و معارفه مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به جابه‌جایی سالانه 600 میلیون تن کالا در جاده های کشور از اختصاص بیمه تکمیلی برای جمعیت قابل توجه‌ای از رانندگان و خانواده های آنها خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز آئین تکریم و معارفه مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، معاون برنامه ریزی سازمان حمل و نقل جاده ای کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و جمعی از مسئولان استانی در مجموعه راه و ما برگزار شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: اقدامات سازمان ها و وزارت های مربوطه برای رفع دغدغه رانندگان نتایج خوبی را به همراه داشته است و براین اساس فرآیند بیمه تکمیلی ۹۰۰ هزار نفر راننده و خانواده های آنها در دستورکار قرار گرفته  و در حال انجام است.
«عبدالهاشم حسن نیا» افزود: سالانه ۶۰۰ میلیون تن کالا در جاده های کشور جابه جا می شود که ۴۳۰ میلیون تن آن بارنامه به همراه دارد بر این اساس تعریف سیستم توزیع لاستیک مورد نیاز برای ناوگان حمل و نقل سنگین کشور به صورت عادلانه، ساماندهی توزیع بار و برخورد قاطع با موسسه های متخلف در حوزه حمل و نقل از فعالیت مورد توجه و برنامه ریزی شده  برای رفاه رانندگان است.
حسن نیا ادامه داد: استان یزد از جایگاه ارتباطی شاخصی در زمینه حمل و نقل کشوری برخوردار است و مسئولیت ایمنی، حمل و نقل و کنترل ترافیک در این حوزه دشوار می باشد اما خوشبختانه تلاش های ارزشمند و موفقیت های خوبی را در این استان شاهد هستیم.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خاطرنشان کرد: تا این لحظه ۱۴ هزار و ۱۰۰ مورد شکایت از سوی رانندگان در سامانه و تلفن گویا مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای ثبت گردیده و پس از رسیدگی های صورت گرفته  70 شرکت به صورت دایم یا موقت تعطیل شده اند.
حسن نیا در پایان سخنان خود گفت: تعطیلی شرکت های متخلف و ارائه شکایات براساس توافق صورت گرفته با رانندگان در خصوص ارائه خدمات با اعلام موارد خلاف قانون از سوی آنها امکان پذیر شده و زمینه کاهش موارد نادرست را به همراه داشته است.
گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های «محسن صادقیان» مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و «سعید برازنده مقدم» سرپرست این اداره کل تجلیل شد و «علی علیخانی» به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان معرفی گردید. 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..