جاده روستای مزرعه کلانتر دو طرفه می‏‏شود

کلنگ عملیات تعریض و دو طرفه شدن ساخت راه روستایی مزرعه کلانتر در شهرستان میبد با حضور مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری، فرماندار میبد و جمعی از مسئولان شهرستان به زمین خورد.

به گزارش یزدی نیوز«حسین فلاح» فرماندار میبد در حاشیه مراسم کلنگ زنی این طرح، گفت: این طرح یکی از اقدامات مهم و اساسی در شهرستان میبد است که در جهت دسترسی بهتر به روستای مزرعه کلانتر از روستاهای هدف گردشگری صورت می ‎‎ گیرد .

 
وی افزود: این راه روستایی از مسیرهای پرتردد و پر رفت و آمد است که در مسیر تردد بعضی از کارخانجات کاشی نیز قرار دارد و لازم بود که ایمنی در آن برقرار شود.
 
فلاح با اشاره به این که اعتبارات دولتی در این خصوص جوابگو نخواهد بود، بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور نگاه ما باید از اعتبارات دولتی برداشته شود لذا تنها ۵۰ درصد اعتبارت از سوی دولت و مابقی از طرف دستگاه‏های خدمات‏رسان تامین میش‎‎شود.
 
«محمود زارع رشکوئیه» مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری نیز در آغاز عملیات اجرایی این مسیر، گفت: این طرح به این جهت حائز اهمیت است که در مسیر روستای هدف گردشگری میبد قرار دارد و ورودی این مجموعه برای زیبایی شهر و روستا لازم و ضروری است و همه دستگاه ‎‎ ها و عوامل تاثیرگذار جهت اتمام هرچه سریع‏‏تر این طرح کمک و همکاری لازم را انجام دهند .
 
گفتنی است، این طرح به طول دو کیلومتر در جاده مزرعه کلانتر با هزینه ‎‎ ای بالغ بر دو میلیارد تومان ظرف مدت یکسال اجرا خواهد شد.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..