اعزام ۳۳ مددجوی اردکانی به اردوهای زیارتی تربیتی عتبات عالیات

از تعداد ۳۳ نفر از مددجویان اعزامی، ۲۰ نفر از مددجویان، زیارت اولی بوده‌اند که به عتبات عالیات مشرف شده‌اند.

به گزارش یزدی نیوز رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان گفت: اردوهای زیارتی تربیتی مددجویان تحت حمایت باهدف تقویت بنیه اعتقادی و ارزش‌های اسلامی برگزار می شود 

محمدرضا خلیلی با  اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای زیارتی آموزشی برای جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: اردو ازجمله فعالیت‌های فرهنگی با رویکرد پرورشی است که هم سو با فعالیت‌های تربیتی آموزشی کمیته امداد زمینه را برای رشد آگاهانه ایمانی و تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش‌های اسلامی مددجویان تحت حمایت را فراهم می‌کند.
 وی افزود: در سال جاری برنامه اردویی برای گروه‌هایی مانند دانشجویان، دانش آموزان، دختران بازمانده از تحصیل، زنان سرپرست خانوار، سالمندان تدارک دیده‌شده است و پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۳۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اردکان از مزایای این اردوها بهره‌مند شوند.
خلیلی اشاره کرد : در سال گذشته ۲۵۷ نفر مددجوی تحت حمایت با اعتبارات دولتی و کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست اردکان به اردوهای زیارتی آموزشی عتبات عالیات، مشهد مقدس، قم، شیراز و راهیان نور اعزام شدند.
 وی با اشاره به اینکه  اینکه مبلغ ۴۶۰ میلیون ریال برای برگزاری اردوهای زیارتی آموزشی مددجویان تحت حمایت شهرستان اردکان هزینه شده است، اعلام کرد: ۶۷ درصد از اعتبار موردنیاز برای برگزاری اردوهای زیارتی از محل اعتبارات دولتی و ۳۳ درصد مابقی از محل کمک‌های مردمی و صدقات تأمین‌شده است.
 خلیلی  گفت : تعداد ۳۳ نفر از مددجویان اعزامی، از مناطق محروم شهرستان بوده‌اند که ۱۳ درصد اردوها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین تعداد ۲۰ نفر از مددجویان، زیارت اولی بوده‌اند که به عتبات عالیات مشرف شده‌اند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..