امام جمعه یزد:

سیاسی بازی عامل فراموشی آرمان‌های امام راحل است

امام جمعه یزد با بیان این‌که امروزه آرمان‌های امام راحل فراموش شده و باید برای جبران این مهم از ظرفیت رسانه‌ها استفاده شود،‌ گفت: سفیران فرهنگی برای تبیین ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی تربیت و به نقاط مختلف جهان اعزام شوند.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله«محمدرضا ناصری‌یزدی» در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شورای فرهنگ عمومی استان یزد، با اشاره به ضرورت بازخوانی‌ و بررسی کارکرد انقلاب در طول چهل سال گذشته، اظهار کرد: اتاق‌های فکر برای بررسی کارنامه انقلاب اسلامی در کشور راه‌اندازی شود.

 
وی با بیان این‌که بررسی سیستم آموزشی از جمله ضرورت‌های اجرایی در بازخوانی کارکرد انقلاب اسلامی، افزود: سیستم آموزشی کشور باید به نظام کابردی، تعقلی و تربیتی تبدیل شود.
 
امام جمعه یزد در ادامه با بیان این‌که نظام آموزشی یکی از نواقص چهل ساله انقلاب اسلامی است، گفت: چهل پیام از آرمان‌های امام خمینی(ره) استخراج و بررسی ترویج داده شوند.
 
ناصری یزدی با اشاره به ضرورت برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: جلب رضایت مردم باید در دستور کار مسئولان و دست‌اندرکاران‌ نظام قرار گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که بی تفاوت کردن، غفلت در قبال ارزش‌های انقلاب و پس زدن، سه توطئه اصلی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی است، بیان کرد: امام خمینی(ره) رفع مشکلات را به مردم واگذار می‌کرد و این امر باید ملاک عمل مسئولان و دست اندرکاران امروز کشور قرار گیرد.
 
وی افزود: مسئولان و دست اندرکاران باید سعی کنند با جذب مشارکت مردم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.
 
امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود ترویج اقتصاد مقاومتی را ضروری دانست و بیان کرد: ما باید در اقتصاد مقاومتی چهل قدم به پیش برویم.
 
ناصری یزدی استفاده بهینه از ظرفیت‌های رسانه‌ای را یکی دیگر از ضرورت‌های اجرایی در راستای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: متأسفانه از ابتدا تاکنون در مورد معرفی انقلاب اسلامی به مردم جهان کم‌کاری شده است.
 
وی با بیان این‌که آموزش سفیران تببینی انقلاب اسلامی از دیگر ضرورت‌های اجرایی در قبال انقلاب اسلامی است،‌ اظهار کرد: دشمن شناسی ضروری است.
 
امام جمعه یزد،‌گفت:‌ استفاده از فضاهای مجازی برای بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی می‌تواند نقش مهمی در معرفی ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا کند.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سایت و گروه‌های خبری ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان و کشور راه‌اندازی شود.
 
وی در پایان با بیان این‌که استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای یکی دیگر از ضرورت‌های اجرایی برای رساندن آرمان‌های امام راحل به مردم جهان و نسل امروز انقلاب است، گفت:‌ امروزه آرمان‌های امام خمینی در کشور فراموش شده و منشأ اصلی آن سیاسی بازی است.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..