نایب رئیس سازمان لیگ اسکواش کشور:

۲۵۰ ورزشکار در مسابقات لیگ اسکواش به میزبانی یزد حضور یافته‌اند

نایب رئیس سازمان لیگ اسکواش کشور از حضور ۲۵۰ ورزشکار از سراسر کشور در مرحله نهایی مسابقات اسکواش قهرمانی که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، حضور یافته اند.

به گزارش یزدی نیوز الهام رمضانی در جمع خبرنگاران استان یزد اظهار داشت: مرحله نهایی مسابقات اسکواش قهرمانی لیگ برتر و دسته اول باشگاه های کشور از روز گذشته در یزد آغاز شده و ۲۵۰ ورزشکار در قالب ۳۰ تیم از سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان در این رقابت‌ها حضور یافته اند.

 
وی با اشاره به حضور خوب بانوان در این مسابقات بیان کرد: پنج تیم از بانوان در این رقابت‌ها حضور یافته اند و جام حذفی برای نخستین بار در بخش آقایان و خانم‌ها برگزار خواهد شد.
 
رمضانی خاطرنشان کرد: جام حذفی یادبود حمید روغنی، بازیکن اسکواش کشور برگزار می شود و قهرمانان برتر این دوره از رقابت‌ها، برای مسابقات غرب آسیا انتخاب خواهند شد.
 
رئیس هیئت اسکواش استان یزد نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از میزبانی مرحله نهایی مسابقات اسکواش قهرمانی لیگ برتر و دسته اول باشگاه های کشور اظهار داشت: این مسابقات در خانه اسکواش یزد در حال پیگیری است.
 
محمدعلی نگهی بیان کرد: از استان یزد دو تیم مردان و یک تیم بانوان در لیگ برتر اسکواش کشور حضور یافته اند.
 
وی با بیان اینکه اکثر شرکت کنندگان از رده های بالای اسکواش کشور هستند، سطح برگزاری این مسابقات را بسیار خوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد: یزد بتواند میزبانی شایسته ای از این ورزشکاران داشته باشد.
 
دبیرکل فدراسیون اسکواش کشور همچنین رئیس سازمان مسابقات لیگ اسکواش نیز به منظور حضور در این مسابقات به استان یزد سفر کرده اند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..