شناسه خبر: 65189
                منتشر شده در مورخ: ۹۷/۰۴/۱۸
                ساعت: ۱۳:۴۳
			
			
			راهاندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری مهریز
شهردار مهریز گفت: سامانه 137 در مهریز به منظور ثبت شکایات، پیشنهادات و دریافت ایدههای مطلوب در حوزه خدمات شهری و کاهش مراجعههای مردمی راه اندازی شد.
به گزارش یزدی نیوز«احمد آخوندی» در این مورد عنوان کرد: نحوه ارائه خدمات مطلوبتر در جهت جلب اعتماد و مشارکتپذیری شهروندان مهریزی، از مهمترین اهداف راهاندازی این سامانه است.
	وی افزود: با این سامانه میتوان پاسخگوی مسائل و مشکلات مردمی بود تا از مراجعات مردمی به شهرداری کاسته شود. 
	آخوندی با بیان این که این سامانه با هدف خدماتدهی مطلوب به شهروندان و رفاه حال آنها راهاندازی شد، تاکید کرد: سیاست کلی شهرداری و مجموعه خدمات شهری دریافت، ارجاع و پیگیری و بازخورد پیامهای شهروندان جهت پاسخگویی به آنها است.
	منبع:ایسنایزد
	
			
			 
                
بخش نظردهی بسته شده است..