تشریفات زائد اداری در صدور پروانه‌های شهرداری یزد حذف شود

شهردار شهر جهانی یزد با تاکید بر ضرورت کاهش تشریفات زائد اداری در صدور پروانه‌های شهرداری گفت: در این زمینه نیاز است که نشست‌های تخصصی کارشناسان بازرسی و شهرداری یزد برگزار شود.

به گزارش یزدی نیوزمهدی جمالی‌نژاد در نشست مشترک سازمان بازرسی و شهرداری و شورای شهر یزد اظهار داشت: جلسات مشترکی بین کارشناسان بازرسی و شهرداری برگزار می‌شد تا در زمینه کم کردن تشریفات زائد اقدامات لازم صورت گیرد.

 
شهردار شهر جهانی یزد تصریح کرد: خیلی از موضوعاتی که الان مطرح می‌شود به دلیل تشریفاتی است که در راستای فعالیت‌ها و به ویژه در اعطای مجوزها انجام می‌شود و می‌توان در چنین جلساتی بخشی از این مشکلات و مسائل را برطرف کرد.
 
جمالی‌نژاد ادامه داد: موضوع دیگر در ارتباط با فعالیت‌های شهرداری این است که برخی از معاملات شهرداری‌ها به ویژه در حوزه مشارکت‌ها بسیار سنگین است و خیلی از این پرونده‌ها از سال‌های بسیار طولانی باقی مانده است.
 
وی تصریح کرد: در صورتی که ما نماینده بازرسی در جلسات مشارکت‌ها داشته باشیم می‌توان در همان جلسات موضوعات و دغدغه‌ها را مطرح کرد و به این ترتیب کار بدون تخلف پیش برود و نیازی نباشد که پس از چندین سال نسبت به بازرسی آن اقدام کرد.
 
شهردار شهر جهانی یزد با اشاره به اینکه فعالیت‌های شهرداری از گستردگی بسیار زیادی برخوردار است بیان کرد: حجم بسیار بالای فعالیت‌های شهرداری و با توجه به اینکه این فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف وعرصه‌های گوناگون زندگی افراد است قطعا با حساسیت‌های بسیار زیادی روبرو است.
 
مهدی کاشفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر جهانی یزد هم در این نشست با اشاره به اینکه ارگان‌های نظارتی زیادی در کشور ما وجود دارد اظهار داشت: بازرسی در فعالیت‌ها خیلی خوب است ولی بعضی مواقع جرات و شجاعت را از مدیران می‌گیرد و این موضوع سبب می‌شود که برخی فعالیت‌هایی که باید توسط مدیران انجام شود را ما انجام نمی‌دهیم.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..