حجت الاسلام صدوقی:

ترویج فرهنگ کتابخوانی مستلزم نهادینه کردن روحیه پرسشگری است

یادگار سومین شهید محراب با اشاره به ضرورت نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه، گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی مستلزم نهادینه کردن روحیه پرسشگری در جامعه است.

به گزارش یزدی نیوز،حجت الاسلام والمسلمین «محمد صدوقی» یادگار سومین شهید محراب با اشاره به حمایت خانه فرهنگ صدوقی از برگزاری کتاب سال یزد،گفت: با درگذشت پدر بزرگوارم(آشیخ محمدعلی صدوقی)جدا از مراسم های سنتی که برای سالیاد آن بزرگواربرگزار می شد و همچنین بمناسبت ایام شهادت آیت الله صدوقی در تیرماه سعی کردیم یک اتفاق فرهنگی را رقم بزنیم.

 
وی با تقدیر از همکاری موثر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در برگزاری رویداد دومین دوره کتاب سال یزد،اظهار امیدواری کرد که دوره های بعدی این رویداد مهم فرهنگی با شکوه تر و روبه رشدتر از دوره‌های آن برگزار شود.
 
یادگار سومین شهید محراب با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت:به سمت جامعه پویا رفتن،پرسشگری را طلب می‌کند که جامعه پرسشگر با دنبال کتاب رفتن محقق می شود.
 
وی با بیان اینکه جامعه دانامحور با محوریت کتاب انس دارد، تصریح کرد: متاسفانه جامعه ما یک جامعه بی پرسش است.
 
حجت الاسلام والمسلمین صدوقی تاکید کرد که تا دغدغه و سوال برایمان پیش نیاید سراغ کتاب نمی‌رویم و برای همین جامعه بی پرسش یک جامعه کتابخوان نمی شود.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..