رشد ۲۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در میبد

فرمانده انتظامی شهرستان میبد از افزایش 26 درصدی کشفیات موادمخدر در این شهرستان طی سه ماه اول امسال خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«سید محمد طاهر موسوی» در بازدید فرماندار میبد از مرکز کلانتری‌های شهرستان گفت: برخورد قاطع با عاملان موادمخدر در شهرستان از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی است و برخورد با سوداگران مرگ و پدیده شوم موادمخدر با جدیت پیگیری می‌شود. 

 
وی با بیان این که میبد دومین شهرستان پرجمعیت استان است، افزود:شهرستان میبد به علت مهاجر‌پذیر بودن و جمعیت بالا بیشتر در معرض مواد مخدر است لذا اهتمام ویژه‌ای به آن داریم.
 
موسوی از افزایش ۲۶ درصدی کشفیات موادمخدر در میبد، بیان کرد: در سه ماهه اول امسال ۴۲ کیلوگرم از انواع موادمخدر در میبد کشف و ضبط شده که نسبت به سه ماه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است. 
 
فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: آمارها نشان می‌دهد که نیروی‌انتظامی در دستگیری معتادان متجاهر، کشف مواد مخدر و پاک‌سازی محلات موفق عمل کرده و رضایت مندی همشهریان را در برداشته است. 
 
«حسین فلاح» فرماندار میبد نیز با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در حفظ امنیت عمومی و برخورد قاطع با مخلان جامعه و مبارزه با سوداگران مرگ، گفت: حقیقتاً نیروی انتظامی در چند عملیات موفق در زمینه سرقت و کشف مواد مخدر با تدبیر و درایت عمل کرد و این خود نشان از تلاش و هوشیاری و سرعت عمل نیروهای انتظامی شهرستان است.
 
فرماندار ضمن بازدید از نیروی انتظامی شهرستان از پرسنل و کادر مبارزه با مواد مخدر تقدیر و با اهدا لوح از آنها تجلیل کرد.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..