اختصاص هزینۀ سوگواری برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد

پژوهشگر فرهنگی یزد امسال نیز هزینه سوگواری سالگرد فرزندش را برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد اختصاص داد.

به گزارش یزدی نیوز«حسین مسرت» با اشاره به ششمین سالگرد وفات «نیما مسرت» از هنرمندان جوان استان و همسرش «وحیدۀ مهرافزا» در حادثه برق گرفتگی، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امسال نیز همچون سال‌های گذشته، هزینۀ سوگواری این مراسم به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص خواهد یافت و مراسمی در این رابطه در استان برگزار نخواهد شد.

 
وی با ابراز امیدواری نسبت به این که چنین اقدام خداپسندانه‌ای، دیگر خانواده‌های داغدار و عزادار را به این باور برساند که به گونه‌های مختلف می‌توان در شادی روح عزیزان از دست‌رفته‌ی خود سهیم شوند، بیان کرد: آیا شادی خانواده‌ای را که پس از ماه‌ها و شاید سال‌ها انتظار، پدر و بزرگ و نان آور خانه را در آستانه در خانه می‌بینند، با هیچ شادی دیگری قابل مقایسه است؟
 
مسرت شادی کودکی که در دستان گرمابخش پدری بی‌گناه آرامش می‌یابد و یا شادی همسری که سال‌هاست زیر بار نگاه مردم بی‌تفاوت زمانه، قدرت سر بلند کردن ندارد را یادآور شد و تاکید کرد: آیا این‌ها به یک دنیا نمی‌ارزد؟ 
 
این پژوهشگر یزدی در پایان نیز از عموم مردم دعوت کرد که با کمک به «ستاد مردمی امور دیه و کمک به زندانیان»، همه در شادی یکدیگر سهیم شوند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..